МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Управлінню житлово-комунального господарства Луганської міськради кв. Димитрова, 30, м. Луганськ, 91031
Державній казначейській службі України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (далі — Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції та модернізації котельні кв. Солнєчний, систем теплопостачання та гарячого водопостачання з улаштуванням ЦТП та ІТП (оголошення № 252051 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.12.2011 № 152/15 (598/15)) Управлінням житлово-комунального господарства Луганської міськради (далі — Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника в товариства з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології" (далі — ТОВ "Енергозберігаючі технології").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 03.02.2012.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 03.02.2012 № 3303-05/3808-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з реконструкції та модернізації котельні кв. Солнєчний, систем теплопостачання та гарячого водопостачання з улаштуванням ЦТП та ІТП оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.12.2011.
В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі — обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ), а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є листи Луганського міського голови від 15.03.2010 № И01/03-03/1073/0/2-10, від 14.05.2010 № И01/03-03/2173/0/2-10, від 29.09.2010 № И01/03-03/4508/0/2-10, від 15.12.2010 № И01/03-03/5788/0/2-10 та від 19.09.2011 № И01/03-03/4428/0/2-10.
Водночас вищезазначені листи Луганського міського голови не підтверджують нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
Крім того, лист Луганського міського голови від 19.09.2011 № И01/03-03/4428/0/2-10 Замовником не надано.
Таким чином, Замовником не надано документів, що підтверджують виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення процедур конкурсних торгів або що дана закупівля пов'язана з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
Мінекономрозвитку вважає, що вищевказана процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником без наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 3 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ).
VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо усунення вказаних порушень.
У разі неможливості їх усунення Міністерство рекомендує провести процедуру закупівлі з дотриманням вимог законодавства у сфері державних закупівель.
Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
Б. М. Горбанський
{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}