Днями в Чернівцях відбулося чергове засідання «круглого столу» за участю керівництва управління ДАІ області та представників громадських структур, які опікуються питаннями безпеки дорожнього руху на території області. На заході обговорювалися питання щодо паркування транспортних засобів, профілактики аварійності на автодорогах.
В обговоренні питань брали участь представники центру пасажирських перевезень, громадських формувань «Самооборони», «Автомайдану», «Правого Сектору», «Ніхто, крім нас», адміністрації ринку, та інших.
Учасники зустрічі проаналізували результати вже проведеної спільної з ДАІ роботи по наведенню порядку на місцевих автостоянках. Зазначалось, що там, де безпосередньо працюють наряди ДАІ, поменшало випадків стихійного паркування автотранспорту біля «жовтих ліній», під заборонними знаками. Окрім профілактичних заходів (попереджень, роз’яснень) щодо виконання водіями правил зупинки і стоянки працівники ДАІ вдаються і до адміністративного впливу. Щоденно (як поблизу ринків, так і в інших районах міста) до адміністративної відповідальності притягується більше десятка водіїв.
Однак, суттєво покращити ситуацію поки що не вдається. Йшла мова про поліпшення роботи паркувальної служби ринків, недопущення порушень її працівниками. Звучали також пропозиції перенести паркувальну зону для маршрутного транспорту в районі так званої «підпірної стінки», що активізує пішохідний рух. Вирішенням питання стало б будівництво підземного переходу, що за нинішньої економічної ситуації навряд чи можливо.
Утім, громадські активісти налаштовані й далі докладати зусиль до пошуку оптимальних рішень з участю перевізників, влади, контролюючих органів. Пропонується незабаром провести у такому форматі спільну нараду, знайти точки дотику між правилами дорожнього руху і логістичною ситуацією біля ринків.
Щоб частково розвантажити автодороги в пікові часи, керівник ДАІ Буковини Ігор Доголіч підтримав пропозицію впорядкувати рух дистриб’юторського автотранспорту у Чернівцях, а саме — виділити інтервал часу, коли пересування містом великогабаритних транспортних засобів не створюватиме заторів.