Територія, офіційно відведена сміттю на Луганщині, — майже 450 гектарів. Але справжня площа ще більша через несанкціоновані звалища. Полігони горять і гниють, отруюючи довкілля, а ще «розповзаються», та так, що скоро просто почнуть витісняти людей з обжитих місць. Потрібні негайні рішення. І їх уже ухвалено: наступ на смердючого ворога в області запрограмували, умовно поділивши територію на 6 округів, де заплановано будівництво та реконструкцію 8 регіональних полігонів із двоетапною системою вивозу побутових відходів. Мета обласної програми поводження із твердими побутовими відходами в Луганській області — залучення інвестора до боротьби за чистоту.
«Саме централізація збирання відходів цілого регіону на одному полігоні — це той ключ, який запускає механізм фінансової привабливості проекту. Будівництво сміттєсортувального комплексу швидше окупиться, коли обсяг відходів більший, і тим ефективнішою буде його робота», — вважає начальник Держуправління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області Олександр Арапов.
Такий підхід надасть можливість не лише збільшити обсяги переробки побутових відходів із витягом вторинної сировини, а й отримати власні енергоресурси, а отже, скоротити споживання імпортованого природного газу загальним обсягом понад 100 мільйонів кубічних метрів.
Але поки що звалища «нічийні». Чи стануть полігони виконувати саме такі функції? Або тутешні новобудови просто завалять згодом несортованими відходами, і за 5—7 років знову знадобляться значні суми грошей та виділення нових земель під будівництво могильників для сміття.
За приклад може слугувати нещодавно побудований Іванівський полігон. Сміття там просто висипають по краях сформованих карт, де воно гниє просто неба. Немає ні сортування відходів, ні обліку їх надходження, ні грамотного планування та пересипання інертним грунтом. Полігон навіть не охороняють.
Про розподіл протитуберкульозних препаратів I та II ряду, закуплених за рахунок коштів Державного бюджету України на 2012 рік, Міністерство охорони здоров'я УкраїниПро розподіл протитуберкульозних препаратів I та II ряду, закуплених за рахунок коштів Державного бюджету України на 2012 рік З метою раціонального і цільового використання протитуберкульозних препаратів I та II ряду, закуплених за рахунок коштів Державного бюджету України на 2012 рік( 4282-17 ), передбачених на фінансування бюджетної програми КПКВК ДБ 2301400 "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" за напрямком "Централізовані заходи боротьби із захворюванням на туберкульоз" та відповідно до Протоколу засідання Комітету з конкурсних торгів МОЗ України від 25.07.2012 № 43 НАКАЗУЮ:
Дипломатія ще не сказала останнього словаЄвропейська інтеграція залишається пріоритетом діяльності уряду. На цьому наголосив Премєр-міністр Микола Азаров під час зустрічі з Надзвичайним та Повноважним Послом Федеративної Республіки ...
| Про внесення зміни до додатка до постанови НКРЕ від 27 червня 2013 року № 808, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиПро внесення зміни до додатка до постанови НКРЕ від 27 червня 2013 року № 808 Відповідно до Закону України «Про електроенергетику» ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23 листопада 2011 року № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики» та Порядку встановлення, перегляду та припинення дії «зеленого» тарифу для суб’єктів господарської діяльності( z1957-12 ), затвердженого постановою НКРЕ від 02 листопада 2012 року № 1421, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
Справку об отсутствии задолженности по налогам можно получить в электронной формеСправку об отсутствии задолженности по налогам и сборам налогоплательщик сможет получить в электронной форме на основании электронного запроса.
|