Товариство з надання послуг мобільного зв'язку підвищило їх вартість на 100% (з 10 до 20 грн. на місяць), збільшуючи в односторонньому порядку кількість безплатних хвилин з 1000 до 5000 на місяць. Я не згоден з такими послугами, що можна вдіяти у цій ситуації?
Юрій ЩЕРБАК. Ніжин Чернігівської області.
Відповідає президент Української асоціації споживачів Олег САМЧИШИН:
- Якщо між вами та мобільним оператором послуг було укладено письмовий договір, то чинним цивільним законодавством заборонено змінювати істотні умови договору в односторонньому порядку, до яких належить ціна. В цьому випадку ви можете вимагати через суд зменшення ціни від оператора. Також слід пам'ятати, що згідно зі ст. 17 Закону України( 1023-12 ) "Про захист прав споживачів" забороняється примушувати споживача купувати продукцію непотрібного йому асортименту. Якщо такий факт мав місце — звертайтеся в місцеву держспоживінспекцію у справах захисту споживачів.