За даними ДАІ, у Луганську третина доріг перебуває в незадовільному стані. Зима ще не закінчилася, а асфальт на луганських дорогах уже «розтанув», залишивши після себе величезні зяючі діри. Вулиці перетворилися на справжню смугу перешкод. Через це не тільки автомобілі ламаються, а і з кожним днем зростає кількість ДТП. Тому ДАІ міста Луганська приступила до обстеження дорожньої мережі, щоб визначити найбільш небезпечні ділянки.
- Було проведено позачергове обстеження дорожньої мережі міста разом із представниками комунальних служб. Висновки не порадували: на даний момент майже третина луганських доріг перебувають у незадовільному стані. А це суттєво впливає і на безпеку дорожнього руху. Водії, об'їжджаючи ями, роблять зайві маневри, це, у свою чергу, призводить до аварійних ситуацій, а іноді і до дорожньо-транспортних подій, — розповідає інспектор сектору організації дорожнього руху ДАІ ЛМУ, капітан міліції Володимир Анапольський. За результатами обстеження луганських доріг посадовим особам дорожніх, комунальних підприємств видаються приписи на усунення виявлених недоліків.
- І як же реагують на ваші вимоги посадовці? — цікавимося в працівників ДАІ.
- Комунальники скаржаться на складні погодні умови в зимовий період — часті перепади температури повітря, а «ремонтний сезон» ще не почався… Тому зараз визначили найбільш небезпечні ділянки, що потребують термінового хоча б і тимчасового ремонту. Поки що латають ями навіть граншлаком, тротуарною плиткою… Але це, ще раз повторюся, тимчасові заходи. І як тільки потеплішає, комунальні служби зобов'язані будуть виправити недоліки й зробити ремонт доріг, як треба, — уточнює Володимир Анапольський.
У випадку невиконання комунальниками приписів, ДАІ має намір передавати відомості до прокуратури, яка накладатиме на порушників штрафи.
У ході обстеження ДАІ також звертає увагу на стан технічних засобів регулювання (розмітку, світлофори й т. п.). Недоліків багато і тут. По всіх них видаються приписи власникам доріг. У ДАІ відзначають, що, як правило, дорожні служби адекватно реагують на їхні приписи, однак усе залежить від обсягів фінансування цих служб. А поки луганські дороги далекі від досконалості, ДАІ радить водіям бути обережніше.
- Водій за правилами дорожнього руху має враховувати обстановку і, побачивши перешкоду, зобов'язаний вжити заходів — безпечно об'їхати перешкоду або зупинити транспортний засіб. Тобто якщо яму видно, він зобов'язаний її об'їхати. Якщо ж вона залита дощовою водою, чимсь прикрита, і він її об'єктивно не бачив, тоді викликаєте ДАІ, показуєте, складається схема події, викликаються шляховики, складається акт, що яма сприяла скоєнню ДТП, — розповів капітан міліції. — Щоправда, подібних звернень — одиниці, як і випадків, коли була доведена провина дорожників.