Перевірити роботу нової системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зобов’язано Міністерство юстиції та Державну службу з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Відповідне доручення Прем’єр-міністр Микола Азаров дав під час засідання Кабінету Міністрів у відповідь на інформацію про черги та повільну роботу деяких центрів реєстрації.
Зокрема, глава уряду доручив заступникові міністра юстиції Дмитрові Вороні та голові Держпідприємництва Михайлові Бродському з виїздом на місце перевірити роботу реєстраційної служби головного управління юстиції в м. Києві.
Прем’єр-міністр наголосив на необхідності організувати роботу нової системи реєстрації так, аби громадяни могли отримати відповідну послугу максимально швидко та просто. Зокрема Микола Азаров акцентував увагу на потребі забезпечити режим роботи центрів реєстрації так, щоб уникати виникнення черг.
Микола Азаров доручив після вивчення питання організації роботи нової системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень доповісти про результати на наступному засіданні Кабінету Міністрів.
Нова система почала працювати з 1 січня 2013 року. Серед її переваг — скорочення кількості інстанцій та переліку документів, включених у процес реєстрації, а також створення Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабміну.
На сьогодні працює 583 територіальних відділення Державної реєстраційної служби. Послуги на реєстрацію прав на нерухоме майно надають також 6835 нотаріусів, підключених до Державного реєстру речових прав.