А в усьому іншому українські й польські студенти-журналісти однакові: такі самі допитливі, з гумором, на вістрі технічного прогресу і не визнають надуманих авторитетів. Стверджувати так маємо право, поспілкувавшись із групою майбутніх польських працівників медіа — студентів факультету політичних наук і журналістики Університету імені Адама Міцкевича у Познані, які розпочали свої двотижневі студії у Києві з відвідин «Урядового кур’єра».
Одне з перших запитань про підбір кадрів для урядової газети змусило головного редактора Сергія Брагу відкрити секрет: передовсім досвід.
А перший заступник головного редактора Леонід Самсоненко навіть завважив, що на шпальтах видання можна прочитати не лише офіційну точку зору засновника — Кабінету Міністрів, а й критичні публікації про діяльність влади, особливо якщо йдеться про проблеми простих людей.
Молодих польських колег цікавили й технічна оснащеність редакції, і оперативність надходження свіжого друкованого слова до читача, і точки дотику інтернет-версії з друкованою. Вони навіть шукали пропорцію між збільшенням передплатників електронної версії та накладом друкованої. А дізнавшись про структуру реклами, погодилися, що відвертість таки має межі.
Перегляд Інтернет-версії на великому екрані — незайва нагода відшукати помилку. Фото Володимира ЗAЇКИ
Наша мета — за короткий час показати студентам з дружньої держави, як вчать журналістиці в Україні, а головне — як працюють українські медіа, зазначила Юлія Нестеряк, заступник директора з міжнародного співробітництва Інституту журналістики Національного університету ім. Тараса Шевченка.