У столиці відкрито нову станцію метро та реконструйовану швидкісну трамвайну лінію
На Куренівсько-Червоноармійській лінії Київського метрополітену запрацювала нова станція «Іподром». Відкриваючи об’єкт, Прем’єр-міністр Микола Азаров зазначив: «Мені надзвичайно приємно, що у такі стислі терміни метробудівці збудували таку гарну сучасну станцію. За два роки це вже п’ята станція. Таких темпів будівництва метро не було навіть за радянських часів». При цьому глава уряду повідомив, що за кілька місяців має відкритися кінцева станція цієї ділянки — «Теремки».
Микола Азаров також ознайомився з новим сучасним поїздом метро виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. «Надзвичайно важливо, що ми отримали поїзд метро вітчизняного виробництва. Поїзд Крюківського вагонобудівного заводу споживає на 30% менше електроенергії й на 20% більший від вагонів, які використовуються сьогодні», — зауважив Прем’єр. Він висловив упевненість, що з часом вагони метро буде замінено на нові вітчизняного виробництва.
Микола Азаров задоволений, що і вагони метро, і трамваї виробляють вітчизняні підприємства. Фото Oлега МAРКЕВИЧA
Швидше і дешевше
Безумовним подарунком киянам стало й відкриття 25 жовтня швидкісної трамвайної лінії на житловому масиві Троєщина до пересадочного вузла на міську кільцеву електричку. Тепер жителі лівобережного масиву витрачають на поїздку до центру не півтори години, а лише 40 хвилин.
«Ми витратили десять хвилин для того, щоб доїхати від цієї станції до пересадки на лінію кільцевої електрички. Жителі Троєщини отримали зручний вихід до кільцевої електрички та у центр міста», — сказав Микола Азаров, проїхавшись реконструйованим трамвайним маршрутом напередодні його офіційного відкриття. Водночас Прем’єр-міністр підкреслив, що уряд і столична влада працюють над тим, щоб збільшити кількість рухомого складу міської електрички та максимально зменшити інтервали руху.
Швидкісний трамвай до кінця місяця перевозитиме пасажирів безкоштовно. Крім того, люди матимуть змогу купувати комбінований квиток на проїзд у швидкісному трамваї та міській електричці, вартість якого становитиме 2 гривні за проїзд на двох видах транспорту. Це на 1,2 грн дешевше, ніж купувати окремо квиток на трамвай та міську електричку.
Рухомий склад, який працює на трамвайному маршруті, вироблений у Києві. «Усі вагони збудовано в Києві — це значно здешевило реалізацію цього проекту. І надзвичайно важливо, що таке масштабне будівництво здійснено за рік. Я б назвав ці темпи рекордними для Києва», — сказав Микола Азаров. Він додав, що йому надзвичайно приємно, що лінію швидкісного трамвая на Троєщині відкрили в рік 120-річчя запуску першого трамвая в Києві.
«Підземка» теж не завадить
Прем’єр-міністр також зазначив, що трамвайна лінія значно спростить маршрут жителям Троєщини, які працюють в інших районах столиці, до того, як буде збудовано метро на цей житловий масив. За прогнозами Миколи Азарова, будівництво 12 станцій Київського метрополітену на Троєщину завершиться через 4—5 років.
Спілкуючись із місцевими жителями, глава уряду повідомив, що у кінці 2012 — на початку 2013 року буде завершено будівництво лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Теремки, після чого столичні метробудівці розпочнуть реалізацію проекту з будівництва метро на Троєщину.
«2013—2014 роки повинні стати вирішальними щодо введення в експлуатацію Подільського мостового переходу. Нашим метробудівцям рік-півтора вистачить для того, щоб збудувати пересадочну станцію у центрі міста, і вони підійдуть до цього мосту. Після того буде завершено перехід через міст і вихід на Троєщину», — сказав Микола Азаров, додавши, що лінію швидкісного трамвая на цьому житловому масиві у майбутньому буде використано як одну з гілок наземного метро.
У свою чергу голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов зазначив, що завдяки підтримці уряду в останні роки будівництво столичного метрополітену відбувається рекордними темпами.
Відділ новин «Урядового кур’єра»
ДОВІДКА «УК»