КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-6333/11 Головуючий у 1-й інстанції: Слободян Н.П.
Суддя-доповідач: Троян Н.М.
ПОСТАНОВА
Іменем України
"15" січня 2013 р. м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого судді: Троян Н.М.,
суддів Твердохліб В.А., Костюк Л.О..,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області на постанову Іванківського районного суду Київської області від 30 червня 2011 року за адміністративним позовом ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33 до Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області про визнання дій неправомірними та зобов'язання здійснити перерахунок розміру пенсії по інвалідності та доплати проживання на радіоактивно забрудненій території, -
В С Т А Н О В И Л А:
Позивачі звернулись до суду з позовом до Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області про визнання дій неправомірними та зобов'язання здійснити перерахунок розміру пенсії по інвалідності та доплати проживання на радіоактивно забрудненій території відповідно до ст.ст. 39,50,,51,52,54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»
Постановою Іванківського районного суду Київської області від 30 червня 2011 року позовні вимоги позивачів задоволено частково, а саме: визнано незаконними дії Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області щодо відмови у перерахунку і виплаті ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33 належної державної та додаткової пенсії та доплати за проживання на радіоактивно забрудненій території в розмірі меншому ніж передбачено законодавством та зобов'язано Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області зробити перерахунок пенсії за ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», стягнути і виплатити перераховані недоплачені кошти з урахуванням вже виплачених сум і зміни розміру прожиткового мінімуму та виплачувати згідно змін до законодавства ОСОБА_2, ОСОБА_14, ОСОБА_25 -в розмірі 30% мінімальних пенсії за віком та двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року, ОСОБА_3, в розмірі 6 мінімальних пенсій за віком, 50% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року та двох мінімальних заробітних плат з 05.05.2011 року, ОСОБА_4 в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, 75% мінімальної пенсії за віком з 26.04.2011 року та двох мінімальних заробітних плат з 02.04.2011 року, ОСОБА_5 в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_6, ОСОБА_13, ОСОБА_17, ОСОБА_23, ОСОБА_28, ОСОБА_30 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком, двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року, ОСОБА_7 - в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 20.04.2011 року, 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_8 -в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком та двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року, ОСОБА_9 -в розмірі 50% мінімальної пенсії за віком з 11.01.2011 року, ОСОБА_10 -в розмірі 6 мінімальних пенсій за віком, 50% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_11 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, двох мінімальних заробітних плат з 17.05.2011 року, ОСОБА_12 -в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року, ОСОБА_15 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 17.05.2011 року та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_16 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, однієї мінімальної заробітної плати з 11.05.2011 року та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_18 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, двох мінімальних заробітних плат з 21.05.2011 року, ОСОБА_19 -в розмірі 10 мінімальних пенсій за віком, 100% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_20 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_21 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 01.06.2011 року, ОСОБА_22 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком та 75% мінімальної пенсії за віком з 19.05.2011 року, ОСОБА_24 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_26 -в розмірі двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_27 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, двох мінімальних заробітних плат з 17.05.2011 року, ОСОБА_29 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 20.05.2011 року, ОСОБА_32 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року, ОСОБА_31 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, 75% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року, ОСОБА_33 -в розмірі 15% мінімальної пенсії за віком, 50% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року та зобов'язано Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області зробити перерахунок підвищення до пенсії за ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»та стягнути перераховані недоплачені кошти з урахуванням вже сплачених сум, зміни розміру прожиткового мінімуму і виплачувати згідно змін до законодавства: ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_32 в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року
Не погоджуючись з постановою суду першої інстанції відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить апеляційну інстанцію скасувати незаконне, на його думку, рішення суду першої інстанції та постановити нове про відмову в задоволенні позову. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необ'єктивність та необґрунтованість оскаржуваного рішення, порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що є підставою для його скасування.
Відповідно до ч. 1 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду суд апеляційної інстанції має право, зокрема, змінити постанову суду.
За ч. 1 ст. 201 КАС України, підставами для зміни постанови суду першої інстанції є правильне по суті вирішення справи чи питання, але із помилковим застосуванням норм матеріального чи процесуального права.
З матеріалів справи вбачається, що позивачі ОСОБА_2, ОСОБА_8, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_14, ОСОБА_25 є учасниками ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, які проживають в зоні гарантованого добровільного відселення, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_7, ОСОБА_9, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_21, ОСОБА_20, ОСОБА_22, ОСОБА_26, ОСОБА_29, ОСОБА_32, ОСОБА_31 є потерпілими від Чорнобильської катастрофи 1 категорії та інвалідами 2 групи із встановленим причинно-наслідковим зв`язком між захворюванням, пов`язаним з Чорнобильською катастрофою та втратою працездатності, що підтверджено довідками МСЕК, а також посвідченнями, ОСОБА_3, ОСОБА_10, є потерпілими від Чорнобильської катастрофи 1 категорії та інвалідами 3 групи із встановленим причинно-наслідковим зв`язком між захворюванням, пов`язаним з Чорнобильською катастрофою та втратою працездатності, що підтверджено довідками МСЕК, а також посвідченнями, ОСОБА_19 є потерпілою від Чорнобильської катастрофи 1 категорії та інвалідом 1 групи із встановленим причинно-наслідковим зв`язком між захворюванням, пов`язаним з Чорнобильською катастрофою та втратою працездатності, що підтверджено довідками МСЕК, а також посвідченням, ОСОБА_9 є потерпілою від Чорнобильської катастрофи 1 категорії, а також є дружиною чоловіка, який був інвалідом І групи із встановленим причинно-наслідковим зв`язком між захворюванням, пов`язаним з Чорнобильською катастрофою, ОСОБА_6, ОСОБА_13, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_30 є потерпілими від Чорнобильської катастрофи 3 категорії, ОСОБА_33 є потерпілою від Чорнобильської катастрофи 4 категорії, які проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю та зони гарантованого добровільного відселення
У відповідності до ст. 49 Закону пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4 встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.
Згідно з ст.50 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірі: інвалідам 2 групи -75 % мінімальної пенсії за віком для інвалідів ІІІ групи -50% мінімальної пенсії за віком.
Відповідно до ст.51 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком, особам, віднесеним до категорії 3, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 25 процентів мінімальної пенсії за віком, особам, віднесеним до категорії 4, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 15 процентів мінімальної пенсії за віком.
Згідно ст.52 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»щомісячна компенсація в разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім'ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 процентів мінімальної пенсії за віком незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.
Частиною 4 ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»встановлено, що в усіх випадках розмір пенсії для інвалідів ІІ групи, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою не може бути нижчим 8 мінімальних пенсій за віком, для інвалідів ІІІ групи, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою не може бути нижчим 6 мінімальних пенсій за віком.
За таких обставин колегія суддів приходить до висновку, що позивач має право на призначення пенсії в розмірі, передбаченому з врахуванням вищевказаних статей.
Проте, ці виплати здійснюються відповідачем відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року №530 «Про деякі питання соціального захисту окремих категоріям громадян».
Згідно з положеннями ч.4 ст. 9 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.
Отже, за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при визначенні розміру пенсій позивачеві застосуванню підлягають ст. 50,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а не постанова Кабінету Міністрів України яка істотно звужує обсяг встановлених законом прав.
Зі змісту ст.ст. 50,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»випливає, що під час визначення розміру пенсій за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком.
За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
Відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають у зоні посиленого радіоекологічного контролю, мають бути підвищені у розмірі на одну мінімальну заробітну плату.
Відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають у зоні гарантованого добровільного відселення, мають бути підвищені у розмірі на двох мінімальних заробітних плат.
Нарахування позивачу пенсії відповідно до положень ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»відповідачем не здійснено, у зв'язку з чим він звернувся до суду за захистом своїх прав.
Всупереч ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»позивачу вказані доплати виплачувалися частково, у фіксованому розмірі, визначеному Постановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року по ст. 39 вказаного Закону а не в кратному відношенні до мінімальної заробітної плати, як того вимагає вказаний Закон.
З огляду на те, що Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» має вищу юридичну силу в порівняні з Постановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року відповідач неправомірно виплачував додаткову пенсію в меншому розмірі ніж це передбачено ст. 39 зазначеного Закону.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_32 мають статус дитини війни.
Позивачі є особою, що належить до соціальної категорії громадян «діти війни»в розумінні ст.1 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», а відтак, на нього повністю розповсюджуються всі пільги та соціальні гарантії, передбачені зазначеним вище Законом України.
Згідно ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»особам, що належать до соціальної категорії громадян «діти війни», з 01.01.2006 року відповідач повинен був нараховувати та виплачувати щомісячне підвищення до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком.
Розмір мінімальної пенсії за віком визначений ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»від 09.07.2003 року № 1058, згідно якої мінімальна пенсія за віком дорівнює прожитковому мінімуму, встановленому для осіб, що втратили працездатність.
Розмір прожиткового мінімуму для осіб щорічно встановлюється Законом України «Про державний бюджет України»на відповідний рік.
На момент звернення позивача до суду, нарахування доплати до його пенсії в розмірі 30% від мінімальної пенсії за віком, відповідно до положень ст. 6 вищезазначеного Закону відповідачем не здійснено, у зв'язку з чим він звернувся до суду за захистом своїх прав.
Всупереч ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»позивачу щомісячне підвищення до пенсії виплачувалось відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року № 530.
З огляду на загальні засади пріоритетності законів над підзаконними актами, Закон України «Про соціальний захист дітей війни»має вищу юридичну силу в порівняні з Постановою Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року № 530. Отже, відповідач неправомірно виплачував щомісячне підвищення до пенсії в меншому розмірі ніж це передбачено ст. 6 зазначеного Закону.
За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
Таким чином, апеляційна інстанція приходить до висновку про правомірність доводів суду першої інстанції про наявність у позивачів права на доплату в розмірі однієї та двох мінімальних заробітних плат відповідно до статті 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»та на перерахунок щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, в розмірі 15%,25% 30%, 50% та 75% мінімальної пенсії за віком, з урахуванням раніше здійснених виплат, відповідно до ст.ст. 50,51,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до ст.52 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Крім того, колегія суддів зауважує про те, що суд першої інстанції дійшов не обґрунтованого висновку щодо зобов'язання Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області нарахувати щомісячну додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров'ю та щомісячну грошову доплату до пенсії за проживання у зоні посиленого радіоекологічного контролю, щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника, а також надбавки до пенсії як дитині війни відповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни» з послідуючим його перерахунком, оскільки встановлення обов'язків на майбутнє, без врахування змін чинного законодавства, яке може мати місце в подальшому, та без наявності спірних відносин є передчасним і безпідставним, а тому необхідно обмежити строк зобов'язання відповідача щодо здійснення нарахування та виплати щомісячної додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю, щомісячної грошової доплати до пенсії за проживання у зоні посиленого радіоекологічного контролю та добровільного відселення, щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника, надбавки до пенсії як дитині війни, відповідно до ст.39.50,51,52,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», датою ухвалення постанови судом першої інстанції, а саме 30 червня 2011 року.
Відповідно до ч.1 ст.195 суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції може вийти за межі доводів апеляційної скарги в разі встановлення під час апеляційного провадження порушень, допущених судом першої інстанції, які призвели до неправильного вирішення справи.
Зі змісту ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим.
Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що помилкове застосування норм матеріального права призвели до неправильного вирішення питання, тому постанова Іванківського районного суду Київської області від 30 червня 2011 року підлягає зміні в резолютивній частині.
Керуючись ст.ст. 195, 197, 198, 201, 205, 207 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської -задовольнити частково.
Постанову Іванківського районного суду Київської області від 30 червня 2011 року -змінити, виклавши абзаци 2,3 резолютивної частини в наступній редакції:
«Зобов'язати відповідача - Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської зробити перерахунок пенсії за ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», стягнути і виплатити перераховані недоплачені кошти з урахуванням вже виплачених сум ОСОБА_2, ОСОБА_14, ОСОБА_25 -в розмірі 30% мінімальних пенсії за віком та двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_3 - в розмірі 6 мінімальних пенсій за віком, 50% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року та двох мінімальних заробітних плат з 05.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_4 в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, 75% мінімальної пенсії за віком з 26.04.2011 року по 30.06.2011 року та двох мінімальних заробітних плат з 02.04.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_5 в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_6, ОСОБА_13, ОСОБА_17, ОСОБА_23, ОСОБА_28, ОСОБА_30 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком, двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_7 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 20.04.2011 року по 30.06.2011 року, 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_8 -в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком та двох мінімальних заробітних плат з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_9 -в розмірі 50% мінімальної пенсії за віком з 11.01.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_10 -в розмірі 6 мінімальних пенсій за віком, 50% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_11 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, двох мінімальних заробітних плат з 17.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_12 - в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_15 - в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 17.05.2011 року по 30.06.2011 року та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_16 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, однієї мінімальної заробітної плати з 11.05.2011 року по 30.06.2011 року та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_18 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, двох мінімальних заробітних плат з 21.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_19 -в розмірі 10 мінімальних пенсій за віком, 100% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_20 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_21 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 01.06.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_22 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком та 75% мінімальної пенсії за віком з 19.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_24 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_26 -в розмірі двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_27 -в розмірі 25% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, двох мінімальних заробітних плат з 17.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_29 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 20.05.2011 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_32 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, двох мінімальних заробітних плат та 75% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_31 -в розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, 75% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року, ОСОБА_33 -в розмірі 15% мінімальної пенсії за віком, 50% мінімальної пенсії за віком та однієї мінімальної заробітної плати з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року».
«Зобов'язати відповідача - Управління Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області зробити перерахунок підвищення до пенсії за ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»та стягнути перераховані недоплачені кошти з урахуванням вже сплачених сум: ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_32 в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком з 25.12.2010 року по 30.06.2011 року»
В іншій частині постанову Іванківського районного суду Київської області від 30 червня 2011 року -залишити без змін.
Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя: Троян Н.М.
Судді: Костюк Л.О.
Твердохліб В.А.
Головуючий суддя Троян Н.М.
Судді: Твердохліб В.А.
Костюк Л.О.