Про затвердження Інструкції про організацію підготовки та проведення Збройними Силами України заходів щодо прийому та супроводження іноземних інспекційних груп, що прибувають в Україну відповідно до міжнародних договорів і угод у галузі контролю над звичайними озброєннями, Міністерство оборони УкраїниМІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 25.07.2013  № 514
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2013 р. за № 1399/23931

    Про затвердження Інструкції про організацію підготовки та проведення Збройними Силами України заходів щодо прийому та супроводження іноземних інспекційних груп, що прибувають в Україну відповідно до міжнародних договорів і угод у галузі контролю над звичайними озброєннями

    З метою виконання міжнародних зобов’язань України згідно з Договором про звичайні збройні сили в Європі( 994_314 ), ратифікованим постановою Верховної Ради України від 1 липня 1992 року № 2526-XII( 2526-12 ), Віденським документом 2011 року про заходи зміцнення довіри та безпеки і двосторонніми міжурядовими угодами з суміжними державами щодо додаткових заходів зміцнення довіри та безпеки НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Інструкцію про організацію підготовки та проведення Збройними Силами України заходів щодо прийому та супроводження іноземних інспекційних груп, що прибувають в Україну відповідно до міжнародних договорів і угод у галузі контролю над звичайними озброєннями, що додається.

    2. Наказ Міністра оборони України від 25 квітня 1998 року № 172 "Про затвердження Інструкції про порядок забезпечення Збройними Силами України інспекційної діяльності на території України за Договором про звичайні збройні сили в Європі та Віденським документом 1994 року" (зі змінами) скасувати.

    3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Міністр оборони України

    П. В. Лебедєв

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства оборони України 25.07.2013 № 514

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2013 р. за № 1399/23931

    ІНСТРУКЦІЯ про організацію підготовки та проведення Збройними Силами України заходів щодо прийому та супроводження іноземних інспекційних груп, що прибувають в Україну відповідно до міжнародних договорів і угод у галузі контролю над звичайними озброєннями

    І. Загальні положення

    1.1. Ця Інструкція визначає порядок виконання завдань при проведенні інспекційних заходів, що покладені на Збройні Сили України (далі — ЗС України) згідно з Договором про звичайні збройні сили в Європі ( 994_314 ), ратифікованим Постановою Верховної Ради України від 01 липня 1992 року № 2526-XII( 2526-12 ) (далі — ДЗЗСЄ), Віденським документом 2011 року про заходи зміцнення довіри та безпеки (далі — ВД-2011) і двосторонніми міжурядовими угодами з суміжними державами щодо додаткових заходів зміцнення довіри та безпеки (далі — ДУ).

    1.2. Ця Інструкція поширюється на:

    структурні підрозділи апарату Міністерства оборони України (далі — МО України) та Генерального штабу Збройних Сил України (далі — ГШ ЗС України);

    командування (штаби) Сухопутних військ Збройних Сил України  (далі — СВ ЗС України), Повітряних Сил Збройних Сил України (далі — ПС ЗС України), Військово-Морських Сил Збройних Сил України (далі — ВМС ЗС України), Високомобільних десантних військ Збройних Сил України  (далі — ВДВ ЗС України);

    Тил Збройних Сил України (далі — Тил ЗС України), Озброєння Збройних Сил України (далі — Озброєння ЗС України), Головне управління оперативного забезпечення Збройних Сил України (далі — ГУОЗ ЗС України);

  3. оперативні командування, територіальні управління;
  4. командування армійських корпусів, повітряні командування;
  5. центри (група) забезпечення реалізації договорів про скорочення озброєнь (далі — ЦЗРД (гзрд));
  6. штаби військових частин;
  7. керівників вищих військових навчальних закладів (військових навчальних закладів) (далі — ВВНЗ);
  8. керівників військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів;
  9. керівників установ та організацій, що належать до сфери управління МО України, причетних до виконання договорів (далі — установи та організації);

    особовий склад, який призначений до безпосереднього супроводження іноземних інспекційних груп (далі — ІІГ), які прибувають в Україну для проведення інспекційних заходів.

    1.3. В цій Інструкції терміни вживаються у таких значеннях:

    активна квота інспекцій — загальна кількість інспекцій, яку кожна держава-учасниця має право провести протягом зазначеного періоду часу;

    артилерія — системи великого калібру (100 міліметрів та більше), які можуть вражати наземні цілі головним чином із закритих вогневих позицій;

    багатоцільовий ударний вертоліт — ударний вертоліт, сконструйований для виконання різних військових функцій та оснащений для застосування керованої зброї;

    бойова броньована машина — самохідна машина, яка має бронезахист та прохідність по пересіченій місцевості;

    бойова машина з важким озброєнням — бойова броньована машина з вмонтованою чи штатною гарматою калібру не менше 75 міліметрів для ведення вогню прямою наводкою, яка має суху вагу не менше 6,0 метричних тонн;

    бойова машина піхоти — бойова броньована машина, сконструйована та оснащена для транспортування бойового піхотного відділення та яка озброєна вмонтованою чи штатно встановленою гарматою калібру не менше ніж 20 міліметрів та пусковою установкою протитанкових ракет;

    бойовий вертоліт — гвинтокрилий літальний апарат, озброєний та оснащений для враження цілей або оснащений для виконання інших військових функцій;

    бойовий літак — літак з незмінною або змінною геометрією крила, озброєний та оснащений для враження цілей шляхом використання керованих ракет, некерованих ракет, бомб, кулеметів, гармат або інших засобів ураження, а також будь-яка модель або варіант такого літака, які виконують інші військові функції;

    бойовий танк — самохідна броньована бойова машина, яка має високу вогневу міць з високою початковою швидкістю снаряда для ведення вогню прямою наводкою, необхідною для ураження броньованих та інших цілей, високу мобільність на пересіченій місцевості, високий рівень захищеності та яка не сконструйована і не обладнана для транспортування бойових військ;

    бронетранспортер — бойова броньована машина, сконструйована та оснащена для транспортування бойового піхотного відділення, яка озброєна вмонтованою чи штатно встановленою зброєю калібру менше 20 міліметрів;

    бронетранспортер-подібний та бойова машина піхоти-подібна — броньована машина, яка базується на тому самому шасі, що і бронетранспортер чи бойова машина піхоти, та зовнішньо схожа на них відповідно, яка не має гарматного озброєння калібру 20 міліметрів чи більше та яка була створена чи модифікована таким чином, що при цьому неможливе транспортування бойового піхотного відділення;

    вертоліт бойового забезпечення — бойовий вертоліт, який не відповідає вимогам, зазначеним до ударного вертольота, та який може бути оснащений різною зброєю для самооборони, подавлення площадних цілей та для виконання інших військових функцій;

    військове місце складського зберігання, що не знаходиться у штатному складі формувань і частин, ідентифікованих як об’єкти контролю, — будь-яке місце складського зберігання, інше, ніж зазначені місця постійного складського зберігання;

  10. військовий аеродром — постійний військовий комплекс, що не має об’єкта контролю;
  11. військовий навчальний заклад — об’єкт, який не має об’єкта контролю, у якому військова частина або підрозділ, які використовують якнайменше 30 одиниць звичайних озброєнь і техніки або більше 12 одиниць будь-якої однієї категорії звичайного озброєння та техніки, організовані для підготовки військового персоналу;

    група супроводження — група осіб, призначених державою-учасницею, що інспектується, для супроводження та здійснення сприяння інспекторам, які проводять конкретну інспекцію;

    держава-учасниця, що інспектує, — держава-учасниця, яка запитує і таким чином відповідає за проведення інспекції;

  12. держава-учасниця, що інспектується, — держава-учасниця, на території якої проводиться інспекція;
  13. держава-учасниця, що приймає, — держава-учасниця, яка приймає на своїй території в межах району застосування звичайні озброєння та техніку, що стоять на озброєнні звичайних збройних сил іншої держави-учасниці та розміщені цією державою-учасницею;

    держава-учасниця, що розміщує, — держава-учасниця, яка розміщує звичайні озброєння та техніку, що знаходяться на озброєнні її звичайних збройних сил, за межами своєї території та в межах району застосування;

    зазначене місце постійного складського зберігання — місце з чітко визначеною фізичною межею, що вміщує звичайні озброєння і техніку;

    зазначений район — район у будь-якому місці на території держави-учасниці у межах району застосування, в межах якого проводиться інспекція за вимогою;

    звичайні збройні сили, що розміщені, — звичайні збройні сили країни-учасниці, що розміщені в межах району застосування на території іншої держави-учасниці;

    звичайні озброєння та техніка, що обмежуються ДЗЗСЄ, — бойові танки, бойові броньовані машини, артилерія, бойові літаки і ударні вертольоти;

    звичайні озброєння та техніка, яка підпадає під дію Договору, — бойові танки, бойові броньовані машини, артилерія, бойові літаки, навчально-тренувальні літаки, неозброєні навчальні літаки, бойові вертольоти, неозброєні транспортні вертольоти, танкові мостоукладачі, бронетранспортери-подібні та бойові машини піхоти-подібні;

    зона відповідальності 1240 ЦЗРД — Вінницька, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області;

    зона відповідальності 1242 ЦЗРД — Автономна Республіка Крим, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Одеська, Херсонська області;

    зона відповідальності 63 гзрд — Київська, Житомирська, Чернігівська, Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Сумська, Харківська області;

    інспектор — особа, призначена однією з держав-учасниць ДЗЗСЄ для проведення інспекції і яка включена в прийнятий список інспекторів цієї держави-учасниці;

    інспекційна група — група інспекторів, призначених державою-учасницею, що інспектує, для проведення конкретної інспекції;

  14. контейнер — постійний або розбірний виріб, призначений для транспортування вантажів;
  15. місце інспекції — район, місце або об’єкт, де проводиться інспекція;
  16. об’єкт контролю:
  17. будь-яке формування або частина на організаційному рівні бригада/полк, авіакрило/повітряний полк, окремий батальйон/артилерійський дивізіон, окрема ескадрилья або еквівалентного рівня, а також будь-які окремо розміщені батальйон/ескадрилья або еквівалентні їм частини на наступному рівні командування нижче рівня бригади/полку, авіакрила/повітряного полку, що мають в наявності звичайні озброєння та техніку в місці розташування;

    будь-яке зазначене місце постійного складського зберігання, військове місце складського зберігання, що не знаходиться у штатному складі формувань і частин, окрема частина з ремонту або забезпечення, військовий навчальний заклад чи військовий аеродром, де є звичайні озброєння та техніка;

  18. місце скорочення звичайних озброєння і техніки;
  19. відносно частин нижче рівня батальйону, що мають в наявності звичайні озброєння та техніку, безпосередньо підпорядковані частині або формуванню вище рівня бригада/полк або відповідного рівня, ця частина або формування, яким підпорядковуються частини нижче рівня батальйон, рахуються об’єктом контролю, якщо вони не мають підлеглої частини або формування на рівні бригада/полк або еквівалентного рівня;

    оголошене місце — об’єкт або точно окреслене географічне місце, яке включає один чи більше об’єктів контролю;

    озброєння та техніка, які знаходяться на озброєнні, відносно до звичайних збройних сил та звичайних озброєнь та техніки — бойові танки, бойові броньовані машини, артилерія, бойові літаки, навчально-тренувальні літаки, неозброєні тренувальні літаки, бойові вертольоти, неозброєні транспортні вертольоти, танкові мостоукладачі, бронетранспортери-подібні, бойові машини піхоти-подібні, які знаходяться в межах району застосування, за винятком тих, які є в організаціях, призначених та структурно організованих для забезпечення внутрішньої безпеки;

    оперативна група — група посадових осіб, визначених керівниками структурних підрозділів МО та ГШ ЗС України, а також органів виконавчої влади з метою оцінки району інспекції, визначеного іноземною інспекційною групою при проведенні інспекції зазначеного району;

    офіційний представник — представник держави для виконання завдань з метою аналізу проведених заходів і розробки рекомендацій для подальшого розвитку співробітництва відповідно до міжурядових угод;

    пасивна квота інспекцій за вимогою — максимальна кількість інспекцій за вимогою в межах зазначених районів, яку кожна держава-учасниця з територією в районі застосування зобов’язана приймати протягом зазначеного періоду часу;

    пасивна квота інспекцій оголошених місць — загальна кількість інспекцій об’єктів контролю, яку кожна держава-учасниця зобов’язана прийняти протягом зазначеного періоду часу в місцях інспекції, в яких розташовані її об’єкти контролю;

    період перебування в країні — загальний час, проведений безперервно інспекційною групою на території держави-учасниці, де проводиться інспекція, з моменту прибуття інспекційної групи в пункт в’їзду/виїзду до моменту повернення інспекційної групи в пункт в’їзду/виїзду після завершення останньої інспекції цієї інспекційної групи;

    пов’язана територія або пов’язаний район — стрільбища, райони навчання, місця обслуговування та зберігання, вертолітні майданчики, залізничні завантажувально-розвантажувальні майданчики, де постійно або звичайно знаходяться бойові танки, бойові броньовані машини, артилерія, бойові вертольоти, бойові літаки, перекласифіковані навчально-бойові літаки, БТР-подібні, БМП-подібні або танкові мостоукладачі;

    пункт в’їзду/виїзду — вказаний державою-учасницею, на території якої буде проводитися інспекція, пункт, через який інспекційні групи та екіпажі транспортних засобів прибувають на територію цієї держави-учасниці і через який вони залишають територію цієї держави-учасниці;

    район застосування — уся сухопутна територія країн-учасниць в Європі від Атлантичного океану до Уральських гір, що включає всі європейські острівні території країн-учасниць, включаючи Фарерські острови Королівства Данія, Свальбард (Шпіцберген), включаючи острів Медвежий, Королівство Норвегія, Азорські острови та Мадейру Португальської Республіки, Канарські острови Королівства Іспанія та Землю Франца-Йосифа, Нову Землю Російської Федерації, район застосування включає всю територію, розташовану на захід від річки Урал та Каспійського моря. У випадку Турецької Республіки на північ та захід від лінії, розташованої від точки перетину турецького кордону з 39-ою паралеллю до Мурадіе, Пантоса, Караязі, Текмана, Кемаліе, Феке, Джейхана, Доганкента, Гезне та далі до моря;

    робоча група — група осіб, які відповідають за координацію дій групи супроводження та у разі необхідності організують взаємодію з причетними структурними підрозділами ЗС України, органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань проведення інспекційних заходів;

    спеціалізований ударний вертоліт — ударний вертоліт, сконструйований головним чином для використання керованої зброї;

    танковий мостоукладач — самохідна броньована машина транспортер-укладач, здатна нести і за рахунок вмонтованих механізмів установлювати і знімати мостову конструкцію;

    транзит — переїзд іноземних інспекційних груп по території України для проведення інспекційних заходів на території інших держав-учасниць договорів;

    ударний вертоліт — бойовий вертоліт, оснащений для використання протитанкової керованої зброї, керованої зброї класу "повітря-земля" або "повітря-повітря" та комплексною системою керування вогнем та наведення цієї зброї;

    член екіпажу транспортного засобу — особа, яка виконує обов’язки, пов’язані з експлуатацією транспортного засобу, і яка включена в прийнятий список членів екіпажів транспортних засобів держави-учасниці;

    чутливий пункт — будь-яка техніка, споруда або місце, зазначені як чутливі державою-учасницею, що інспектується, або державою-учасницею, що виконує права і обов’язки держави-учасниці, яка інспектується, через групу супроводження, та щодо доступу до яких або обльоту яких може бути затримка, обмеження або відмова.

    1.4. Інспекційними заходами є:

  20. за ДЗЗСЄ( 994_314 ) — інспекції оголошених місць та інспекції зазначеного району;
  21. за ВД-2011 та ДУ — відвідування з оцінки інформації та інспекції зазначеного району.
  22. Інспектування (без права відмови) проводиться з метою раптової перевірки дотримання Україною міжнародних зобов’язань.

    Представникам держав, які входять до складу ІІГ, надаються привілеї та імунітети, якими користуються дипломатичні агенти згідно з Віденською конвенцією № 1138 про дипломатичні зносини від 18 квітня 1961 року( 995_048 ).

    Під час проведення інспекційних заходів та у звіті про інспекцію використовується одна з офіційних мов Організації з безпеки і співробітництва в Європі, які вказані у форматі повідомлення держави, що проводить ці заходи.

    1.5. Заходи щодо прийому та супроводження ІІГ поділяються на:

  23. завчасну підготовку;
  24. безпосередню підготовку;
  25. проведення інспекційних заходів;
  26. підведення підсумків та звітування.
  27. 1.6. Фінансування витрат, пов’язаних з прийомом та супроводженням ІІГ, здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства через Фінансове управління ГШ ЗС України та відповідні фінансові органи командувань (штабів) видів ЗС України, штабів оперативних командувань, територіальних управлінь, військових частин та установ, на фінансовому забезпеченні яких перебувають ЦЗРД (гзрд).

    1.7. Особи, які беруть безпосередню участь у супроводженні ІІГ, повинні знати:

    вимоги положень ДЗЗСЄ( 994_314 ), ВД-2011 та ДУ, а також інші нормативно-правові акти, які регламентують в Україні їх виконання;

  28. вимоги документів щодо забезпечення інспекційних заходів на території України;
  29. нормативно-правові акти щодо охорони державної таємниці та службової інформації;
  30. організаційну структуру ЗС України та інших держав, зокрема тих, представники від яких беруть участь у складі ІІГ;

  31. озброєння та військову техніку ЗС України (далі — ОВТ);
  32. щорічну обмінну інформацію України за поточний рік;
  33. оголошені місця (далі — ОМ), об’єкти контролю (далі — ОК), військові формування, з’єднання та військові частини, ВВНЗ, установи та організації, які є об’єктами інспектування;

    перелік ОВТ, які підпадають під дію міжнародних договорів у галузі контролю над звичайними озброєннями ( z1399-13 ) (додаток 1);

    специфіку трактування положень ДЗЗСЄ( 994_314 ) та ВД-2011 іншими державами-учасницями та їх підходи до реалізації цих документів;

    зауваження та коментарі, які внесені до звітів про інспекції або висловлені в усній формі представниками ІІГ під час попередніх інспекцій;

  34. залишок пасивних квот України;
  35. військово-політичну ситуацію у світі, зокрема в Європі;
  36. культуру, релігію та національні свята держав-учасниць договорів та угод.
  37. ІІ. Обов’язки посадових осіб Збройних Сил України щодо забезпечення інспекційної діяльності

    2.1. Директор Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України відповідає за організацію забезпечення ІІГ кваліфікованим медичним персоналом та засобами для надання медичної допомоги.

    2.2. Командувачі видів Збройних Сил України (начальники штабів видів Збройних Сил України) відповідають за:

    підготовку підпорядкованих з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій до інспекційних заходів;

    забезпечення інспекційних заходів у підпорядкованих з’єднаннях, військових частинах, ВВНЗ, установах та організаціях;

    планування та проведення занять у системі індивідуальної підготовки з питань забезпечення інспекційних заходів;

    надання у разі необхідності приміщень у пунктах в’їзду/виїзду (далі — ПВВ) для проведення брифінгів і виконання в’їзних/виїзних процедур;

    безперешкодний допуск ІІГ та груп супроводження (далі — ГС) на територію військових частин, полігони та до місць розташування ОВТ;

    взаємодію з Управлінням верифікації Генерального штабу Збройних Сил України (далі — УВ ГШ ЗС України) та ГС під час проведення інспекційних заходів у підпорядкованих з’єднаннях та військових частинах;

    у взаємодії з Головним управлінням Військової служби правопорядку ЗС України (далі — ГУ ВСП ЗС України) вжиття заходів щодо протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ у пунктах постійної дислокації та у районах (місцях) навчань підпорядкованих з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій;

    надання на вимогу УВ ГШ ЗС України необхідної інформації про пункти дислокації та райони (місця) навчань підпорядкованих з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій, чисельність їх особового складу, кількість ОВТ та про наявність "чутливих" пунктів;

    вжиття необхідних (додаткових) заходів щодо охорони державної таємниці, службової інформації та протидії технічним розвідкам (далі — ПДТР) під час проведення інспекції у підпорядкованих з’єднаннях, військових частинах, ВВНЗ, установах та організаціях;

    надання у разі необхідності допомоги з питань тилового, медичного і технічного забезпечення ІІГ та ГС.

    2.3. Командувачі СВ ЗС України та ПС ЗС України (начальники штабів СВ ЗС України та ПС ЗС України), крім того, відповідають за:

    підготовку вертольотів СВ та ПС ЗС України для перевезення іноземних інспекторів та супроводжуючих їх осіб;

    забезпечення ІІГ вертольотами під час проведення інспекцій зазначеного району на території України у зонах відповідальності відповідно до Схеми розподілу зон відповідальності по доставці вертольотами Ми-8 іноземних інспекційних груп, наведеної у додатку 2 до цієї Інструкції;

    своєчасну заправку вертольотів пальним, розміщення та харчування членів екіпажів, охорону вертольотів у місцях інспекцій;

    інформування про готовність вертольотів та підготовлених екіпажів до обльоту районів інспекції за запитом УВ ГШ ЗС України.

    2.4. Командувач ПС ЗС України (начальник штабу ПС ЗС України) також відповідає за:

    забезпечення своєчасного виконання заходів, пов’язаних з прийомом та відправкою військово-транспортних літаків з інспекційними групами у ПВВ на території України;

    забезпечення стоянки, охорони, заправки та, якщо необхідно, допомоги в технічному обслуговуванні військово-транспортних літаків ІІГ.

    2.5. Командувач ВМС ЗС України (начальник штабу ВМС ЗС України) також відповідає за:

    організацію виконання в обсязі, визначеному цією Інструкцією, Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації від  26 листопада 2010 року про взаємодію при проведенні інспекційних заходів у місцях дислокації військових формувань Чорноморського флоту Російської Федерації на території України( 643_378 ) за Договором про звичайні збройні сили в Європі від 19 листопада 1990 року, Віденським документом 1999 року переговорів з заходів зміцнення довіри і безпеки та Договором з відкритого неба від 24 березня 1992 року;

    виділення автомобіля та заправку його пальним для доставки передової групи ГС від ПВВ до місць проведення інспекційних заходів на території Автономної Республіки Крим;

    у разі необхідності виділення транспортних засобів з підвищеними прохідними можливостями та заправку їх пальним для доставки ІІГ та ГС від ПВВ до місць проведення інспекційних заходів та у зворотному напрямку на території Автономної Республіки Крим.

    2.6. Начальник Тилу ЗС України відповідає за:

    виділення за розрахунком-заявкою командувачів (начальників штабів) СВ та ПС ЗС України необхідної кількості авіаційного пального та мастильних матеріалів для забезпечення перевезень інспекційних груп повітряним транспортом у межах кошторисних призначень на зазначені заходи;

    виділення за розрахунком-заявкою у місцях інспекцій необхідної кількості пального та мастильних матеріалів для забезпечення перевезень ІІГ та ГС автомобільним транспортом та заправки автомобільної техніки підрозділів ВСП ЗС України, які залучаються до виконання заходів щодо протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ (у межах кошторисних призначень на зазначені заходи).

    2.7. Начальник Озброєння ЗС України відповідає за:

    організацію взаємодії підпорядкованих військових частин зі старшими ОМ у місцях проведення інспекційних заходів;

    прийом і забезпечення роботи ІІГ при проведенні інспектування підпорядкованих військових об’єктів (баз, складів, арсеналів).

    2.8. Начальник ГУОЗ ЗС України відповідає за:

    підготовку підпорядкованих з’єднань, військових частин, установ та організацій до інспекційних заходів;

    організацію взаємодії підпорядкованих військових частин зі старшими ОМ у місцях проведення інспекційних заходів;

  38. забезпечення інспекційних заходів у підпорядкованих військових частинах, установах та організаціях.
  39. 2.9. Начальник військ зв’язку ЗС України — начальник Головного управління зв’язку та інформаційних систем ГШ ЗС України відповідає за організацію забезпечення ГС необхідними засобами зв’язку, у тому числі мобільними (у разі необхідності).

    2.10. Начальник ВСП ЗС України — начальник ГУ ВСП ЗС України організовує:

    заходи щодо протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ на території з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій та місць занять поза пунктами постійної дислокації;

    забезпечення безпеки дорожнього руху та супроводження автотранспорту з ІІГ та ГС автомобілями військової інспекції безпеки дорожнього руху (ВІБДР) під час проведення інспекційних заходів на території військових частин та полігонах.

    2.11. Начальник Центрального управління захисту інформації і криптології Генерального штабу Збройних Сил України (далі — ЦУЗІК ГШ ЗС України) через підпорядковані режимно-секретні органи та (або) підрозділи захисту інформації організовує:

    надання допомоги військам (силам) у відпрацюванні необхідного комплексу заходів щодо охорони державної таємниці та службової інформації під час підготовки та проведення інспекційних заходів;

    взаємодію (за необхідності) зі Службою безпеки України (далі — СБУ) та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі — Держспецзв’язку) з питань проведення інспекційних заходів;

  40. контроль за виконанням комплексу заходів щодо ПДТР;
  41. надання допомоги у підготовці матеріалів для проведення брифінгів.
  42. 2.12. Начальник УВ ГШ ЗС України відповідає за:

    готовність УВ ГШ ЗС України та підпорядкованих підрозділів до забезпечення інспекційних заходів на території України;

    організацію та виконання у ЗС України міжнародних договорів у сфері контролю над звичайними озброєннями;

    організацію взаємодії структурних підрозділів МО та ГШ ЗС України, інших органів виконавчої влади під час верифікаційної діяльності;

    організацію та проведення інструктажу з ГС щодо забезпечення охорони державної таємниці та захисту службової інформації під час підготовки та проведення інспекційних заходів;

    визначення основних завдань і функцій підпорядкованих підрозділів під час проведення інспекційних заходів на території України;

    щорічну розробку Плану верифікаційної діяльності України за міжнародними договорами та угодами у сфері контролю над звичайними озброєннями, Плану перевірок готовності оголошених місць, надання допомоги командирам з’єднань, військових частин, керівникам ВВНЗ, установ та організацій, що належать до сфери управління МО України, у підготовці до прийому іноземних інспекційних груп;

    контроль підготовки місць інспекції до прийому ІІГ, організацію прийому та супроводження ІІГ на території України;

    організацію та проведення занять під час оперативних зборів, зборів керівного складу, оперативно-спеціальних зборів у військах (силах) щодо забезпечення інспекційних заходів за міжнародними договорами та угодами у сфері контролю над звичайними озброєннями;

    щорічну підготовку проекту наказу ГШ ЗС України про підсумки виконання міжнародних договорів та угод у галузі контролю над звичайними озброєннями у ЗС України в поточному році та завдання на наступний рік, доведення до військ (сил) змін щодо підготовки та проведення інспекційних заходів на території України;

    надання засобам масової інформації (відповідно до визначеного порядку) об’єктивної інформації щодо проведення у ЗС України верифікаційної діяльності.

    2.13. Командувачі оперативних командувань (начальники територіальних управлінь), начальники гарнізонів відповідають за:

    забезпечення необхідних умов для повсякденної діяльності ЦЗРД (гзрд), а також під час організації та проведення інспекційних заходів, робочих зустрічей;

    виділення автомобіля для доставки передової групи ЦЗРД (гзрд) до місць проведення інспекції та заправку його пальним.

    2.14. Командири армійських корпусів, повітряних командувань, керівники ВВНЗ, установ та організацій відповідають за:

    безпосередню підготовку підпорядкованих військових частин, ВВНЗ, установ та організацій до інспекційних заходів;

    організацію вжиття необхідних заходів щодо охорони державної таємниці та службової інформації під час проведення інспекцій в підпорядкованих з’єднаннях, військових частинах, ВВНЗ, установах та організаціях;

    збір, опрацювання та оперативне надання до УВ ГШ ЗС України даних про наявність і переміщення ОВТ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ ( 994_314 ), а також іншої інформації згідно з ДЗЗСЄ, ВД-2011 та ДУ;

    організацію обліку "чутливих" пунктів у підпорядкованих з’єднаннях, військових частинах, ВВНЗ, установах та організаціях;

    виділення автомобіля для доставки передової групи ЦЗРД (гзрд) до місць проведення інспекції та заправку його пальним;

    забезпечення ІІГ транспортними засобами з підвищеними прохідними можливостями для проведення інспекційних заходів.

    2.15. Начальник Центру забезпечення службової діяльності МО та ГШ ЗС України виділяє необхідний автотранспорт згідно з заявкою начальника УВ ГШ ЗС України для зустрічі, супроводження та відправки ІІГ і забезпечення роботи передової групи зі складу ГС.

    2.16. Начальники ЦЗРД (гзрд) відповідають за:

    завчасну підготовку та перевірку готовності ОМ та ОК до інспекційних заходів у зонах відповідальності відповідно до Схеми зон відповідальності 1240, 1242 ЦЗРД та 63 гзрд при реалізації міжнародних договорів у сфері контролю над звичайними озброєннями (додаток 3);

  43. підбір та підготовку ГС у зоні відповідальності ЦЗРД (гзрд);
  44. організацію взаємодії з органами військової контррозвідки СБУ та Держспецзв’язку, регіональними управліннями Державної прикордонної служби України, митницями Міністерства доходів і зборів України (далі — митниці) та територіальними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України (далі — МВС України) щодо забезпечення проведення інспекційних заходів;

    прийом ІІГ в ПВВ, організацію їх своєчасної доставки до місць проведення інспекцій та відправку з ПВВ;

  45. організацію та проведення супроводжень ІІГ;
  46. збір, опрацювання та оперативне надання до УВ ГШ ЗС України даних про наявність і переміщення ОВТ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ ( 994_314 ) на ОК, а також іншої інформації згідно з ДЗЗСЄ, ВД-2011 та ДУ;

    надання інформаційної та методичної допомоги командирам з’єднань та військових частин, керівникам ВВНЗ, установ та організацій щодо підготовки підпорядкованих їм ОМ та ОК до проведення інспекцій;

    організацію супроводження транзиту автобусів (автомобілів) з ІІГ через зони відповідальності ЦЗРД (гзрд);

    організацію контролю своєчасної оплати рахунків за послуги, надані під час підготовки та проведення інспекційних заходів.

    ІІІ. Завчасна підготовка з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій до інспекційних заходів

    3.1. Після розробки щорічної обмінної інформації за Україну станом на 01 січня наступного календарного року (як правило — у листопаді поточного року) розпочинається завчасна підготовка до інспекційних заходів.

    Командування видів ЗС України видають щорiчнi накази про призначення старших ОМ у частинах безпосереднього підпорядкування.

    Командири армійських корпусів, повітряних командувань видають щорiчнi накази про призначення старших ОМ у підпорядкованих частинах.

    У ВВНЗ, установах та організаціях старші ОМ призначаються наказом вищого органу управління.

    Старші ОМ щороку видають накази про забезпечення інспекційних заходів.

    Щороку в УВ ГШ ЗС України готується План перевірок готовності ОМ, надання допомоги командирам з’єднань, військових частин, керівникам ВВНЗ, установ та організацій, що належать до сфери управління МО України, у підготовці до прийому ІІГ, який затверджується першим заступником (заступником) начальника ГШ ЗС України.

    Щороку за результатами проведення інспекційних заходів на території України розробляється проект наказу ГШ ЗС України щодо підсумків виконання міжнародних договорів та угод у галузі контролю над звичайними озброєннями у ЗС України в поточному році та завдання на наступний рік. За поданням начальників ЦЗРД (гзрд) визначаються кращі з’єднання, військові частини, ВВНЗ, установи та організації та їх командири (керівники). Також відмічаються недоліки та проблемні питання, що виникли під час проведення інспекційних заходів.

    Начальники ЦЗРД (гзрд) разом з даними до щорічної обмінної інформації за Україну та Переліку ОМ (ОК) ЗС України надають пропозиції до Плану перевірок готовності ОМ, надання допомоги командирам з’єднань, військових частин, керівникам ВВНЗ, установ та організацій, що належать до сфери управління МО України, у підготовці до прийому ІІГ та проекту наказу ГШ ЗС України щодо підсумків виконання міжнародних договорів та угод у галузі контролю над звичайними озброєннями у ЗС України в поточному році та завдання на наступний рік.

    3.2. Кожне ОМ (ОК) має перевірятись не рідше одного разу на півріччя. Новостворені ОМ (ОК) та ті, у яких відбувається значний рух ОВТ та (або) зміна організаційно-штатної структури, — не рідше двох разів на рік, з них особисто начальниками ЦЗРД (гзрд) — не менше одного разу на рік. Перелік документів, які ведуться в ОМ (ОК), наведено у додатку 4 до цієї Інструкції.

    3.2.1. Основними елементами заходів з перевірки ОМ (ОК) є:

  47. готовність з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій до інспекційних заходів;
  48. знання своїх обов’язків посадовими особами та особовим складом, що залучається до супроводження ІІГ;

    наявність та якість відпрацювання документів щодо забезпечення інспекційних заходів, які наведено в переліку документів, які ведуться в ОМ (ОК);

  49. порядок уточнення даних про переміщення ОВТ на момент прибуття ІІГ;
  50. організація вжиття необхідних (додаткових) заходів щодо охорони державної таємниці та службової інформації під час проведення інспекційних заходів;

  51. наявність чи відсутність "чутливих" пунктів;
  52. заходи щодо протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ та організація взаємодії з підрозділами ВСП ЗС України;

    організація забезпечення інспекційних заходів необхідними транспортними засобами з підвищеними прохідними можливостями та порядок їх заправки;

  53. наявність та справність обладнання для проведення брифінгів;
  54. готовність приміщень для проведення брифінгів, робочих кімнат для ІІГ та ГС;
  55. організація зв’язку з посольствами держав, представники яких входять до складу ІІГ, та між підгрупами під час проведення інспекційних заходів;

  56. організація надання медичної допомоги представникам ІІГ та ГС;
  57. сплановані місця харчування та проживання ІІГ та ГС;
  58. уточнення наявності вертольотів, що визначені для забезпечення обльоту району інспекції, порядок їх заправки (дозаправки), уточнення списків членів екіпажів вертольотів та контактних телефонів командирів екіпажів, наявність заявок щодо забезпечення пально-мастильними матеріалами.

    3.2.2. Перевірки здійснюються комісіями, до складу яких входять представники УВ ГШ ЗС України, ЦЗРД (гзрд) та відповідних з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ або організацій.

    Відрядження членів комісій здійснюється за рішенням старших начальників у строки, що визначені Планом перевірок готовності ОМ, надання допомоги командирам з’єднань, військових частин, керівникам ВВНЗ, установ та організацій, що належать до сфери управління МО України, у підготовці до прийому ІІГ.

    3.2.3. За результатами перевірки складається акт, який підписується комісією, що здійснювала перевірку, та командиром з’єднання, військової частини, керівником ВВНЗ, установи або організації. Підпис командира (керівника) скріплюється печаткою. Один примірник акта вручається командиру з’єднання, військової частини, керівнику ВВНЗ, установи або організації, що перевірялась. Акт затверджується начальником ЦЗРД (гзрд), а за ОМ (ОК) у м. Київ — начальником УВ ГШ ЗС України.

    До 25 числа кожного місяця один примірник акта перевірки ОМ надсилається до УВ ГШ ЗС України. Разом з актом надаються формуляри та схеми ОМ, якщо у них відбулися зміни. За відсутності змін — надавати лише акт з відміткою: "Зміни у схемі та формулярі ОМ відсутні". В акті обов’язково вказується стан готовності військової частини до прийому ІІГ та строк усунення недоліків: "готові", якщо всі елементи з’єднання, військової частини, ВВНЗ, установи або організації, що підлягають інспектуванню, відповідають вимогам ДЗЗСЄ ( 994_314 ), ВД-2011 та ДУ; "не готові", якщо один з елементів не виконано або виконано частково.

    Акти перевірки, схеми та формуляри ОМ зберігаються в УВ ГШ ЗС України.

    3.2.4. Надання допомоги керівному складу щодо підготовки підпорядкованих з’єднань, військових частин, ВВНЗ, установ та організацій до інспекцій здійснюється безпосередньо під час перевірки.

    3.3. Один раз протягом року під час навчальних зборів з відповідальними за верифікаційну діяльність під керівництвом начальників ЦЗРД (гзрд) (із залученням представників УВ ГШ ЗС України) та у системі індивідуальної підготовки проводяться заняття у військах (силах) щодо підготовки ОМ та порядку супроводження ІІГ.

    3.4. Щороку наказом начальника УВ ГШ ЗС України та наказами начальників ЦЗРД (гзрд) затверджується список осіб, допущених до супроводження ІІГ, у тому числі керівниками ГС. Допуск до супроводження ІІГ здійснюється за результатами тестування, за вимогами, визначеними у пункті 1.7 розділу I цієї Інструкції.

    3.5. УВ ГШ ЗС України та ЦЗРД (гзрд) налагоджують взаємодію зі структурними підрозділами ЗС України, органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань щодо:

    проведення процедур паспортного та митного контролю, за необхідності — на цивільному та військовому секторах аеропортів, у тому числі щорічного уточнення та надання списку осіб, допущених у зону паспортного та митного контролю;

    проведення у ПВВ (місцях проведення брифінгів) перевірок (огляду) ввезених ІІГ інспекційної апаратури та обладнання (далі — інспекційне обладнання) на їх відповідність положенням ДЗЗСЄ( 994_314 ) (ВД-2011) та відсутність функцій подвійного призначення;

    забезпечення супроводження ІІГ під час пересування, культурної програми, інспекції, у тому числі фізичного захисту від терористичних актів;

  59. надання невідкладної медичної допомоги членам ІІГ та ГС;
  60. надання послуг з розміщення, харчування та транспортування ІІГ та ГС.
  61. Вимоги щодо надання послуг з розміщення, харчування і транспортування ІІГ та ГС наведено в додатку 5 до цієї Інструкції.

    3.6. ЦЗРД (гзрд):

    щороку розробляють план-графік контролю виконання з’єднаннями, військовими частинами, ВВНЗ, установами та організаціями заходів, спрямованих на підтримання їх у готовності до прийому та супроводження ІІГ;

    розробляють План взаємодії з видами ЗС України, з’єднаннями, військовими частинами, ВВНЗ, установами та організаціями, що належать до сфери управління МО України, структурними підрозділами Державної прикордонної служби України, Міністерства доходів і зборів України, СБУ, Держспецзв’язку, МВС України, органів місцевого самоврядування, з органами управління Чорноморського флоту Російської Федерації, іншими установами та організаціями в зоні відповідальності ЦЗРД (гзрд) та організовують заходи відповідно до нього;

    своєчасно надають до УВ ГШ ЗС України інформацію про стан готовності ОМ (ОК) до прийому та супроводження ІІГ;

  62. організують та готують заходи щодо прийому ІІГ у ПВВ;
  63. підтримують постійну готовність ЦЗРД (гзрд) до супроводження ІІГ;
  64. організують підготовку особового складу ЦЗРД (гзрд), документації та матеріально-технічних засобів до супроводження ІІГ;

    проводять систематичне тестування підпорядкованого особового складу щодо процедур проведення супроводжень ІІГ;

    здійснюють контроль за дотриманням заходів з охорони державної таємниці, службової інформації та ПДТР у кожному ОМ (ОК) під час проведення інспекцій;

  65. організують всебічне забезпечення супроводження ІІГ;
  66. забезпечують облік, цільове та економне витрачання коштів та своєчасне подання звітних документів;
  67. організують придбання сувенірної продукції;
  68. інформують війська (сили) у зоні відповідальності про зміни у міжнародних договорах (угодах) та інших документах, що стосуються верифікаційної діяльності;

    надають допомогу в проведенні занять у системі індивідуальної підготовки військ (сил) щодо готовності підпорядкованих військових частин до інспекційних заходів.

    IV. Безпосередня підготовка до інспекційних заходів

    4.1. Безпосередня підготовка до інспекційних заходів розпочинається після надходження офіційними каналами лінії ОБСЄ формату повідомлення про прибуття ІІГ. Після його отримання в УВ ГШ ЗС України проводяться такі заходи:

    обробляється та перевіряється інформація (здійснюється переклад, перевіряється відповідність інспекторів та членів екіпажів транспортних засобів заявленим спискам, уточнюється вид інспекції, при інспекції району — його загальна площа тощо);

    готуються та надаються державам-учасницям відповідні формати-відповіді (F-00, F-31, F-34, F-37, F-41, F-102 та F-105) відповідно до ДЗЗСЄ ( 994_314 ) та ВД-2011;

    передається інформація до структур та організацій про прибуття ІІГ згідно з переліком, визначеним Інструкцією чергового УВ ГШ ЗС України;

    розробляються та подаються на підпис проекти документів: доповідь — першому заступнику (заступнику) начальника ГШ ЗС України для прийняття рішення щодо організації та проведення супроводження ІІГ; телеграма щодо підготовки військ (сил) до прийому ІІГ (при проведенні інспекції зазначеного району доповідається начальнику Генерального штабу — Головнокомандувачу ЗС України (далі — НГШ — ГК ЗС України) і розробляються проекти телеграми та листів на збір оперативної групи);

    повідомляється Департамент Державної автомобільної інспекції (далі — ДАІ) МВС України щодо забезпечення безпеки дорожнього руху автоколони з ІІГ по областях України;

    повідомляються Державна прикордонна служба України, Міністерство доходів і зборів України та Держспецзв’язку щодо прибуття ІІГ;

    за необхідності організовується відкриття в’їзних віз для інспекторів (у тому числі для членів екіпажу транспортного засобу ІІГ).

    4.2. Основні заходи в УВ ГШ ЗС України та ЦЗРД (гзрд) щодо підготовки до супроводження ІІГ:

    визначається керівник та члени ГС (в тому числі фахівці зі знанням мови, яка буде використовуватися під час інспекції та в офіційному звіті);

    у разі прибуття ІІГ власним військово-транспортним літаком призначаються офіцери для супроводження членів екіпажу;

  69. визначається робоча група;
  70. складається план супроводження та кошторис витрат;
  71. ставляться завдання особовому складу ГС стосовно підготовки до супроводження ІІГ та розподіляються обов’язки;

    уточнюються дані про переміщення ОВТ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ) та ВД-2011 на момент прибуття IIГ, а також наявність форматів повідомлення щодо змін кількості ОВТ на ОК;

    готуються та подаються відповідні заявки на виділення (оренду) автотранспорту, охорону, супроводження, розміщення, харчування та медичне забезпечення ІІГ;

    здійснюється закупівля сувенірної продукції для обміну сувенірами згідно з нормами витрат коштів на представницькі цілі;

  72. здійснюється підготовка ПВВ;
  73. проводиться інструктаж ГС та робочої групи.
  74. 4.2.1. У ЦЗРД (гзрд) також:

    готуються телеграма та план щодо організації супроводження ІІГ, які надаються до УВ ГШ ЗС України упродовж 6 годин з моменту надходження формату повідомлення про прибуття ІІГ. План затверджується начальником УВ ГШ ЗС України;

    оповіщаються з’єднання, військові частини, ВВНЗ, установи та організації, а також відповідні підрозділи ВСП ЗС України та військової контррозвідки СБУ в зоні відповідальності про час прибуття (вибуття) ІІГ та її склад;

  75. організовується взаємодія з відповідальними за верифікаційну діяльність у місцях інспекцій;
  76. уточнюються схеми ОМ, брифінги за ОМ та брифінги командирів за ОК, характеристики ОМ, формуляри ОМ;
  77. отримуються доповіді від старших ОМ та ОК про готовність до інспекційних заходів.
  78. 4.2.2. У 1242 ЦЗРД додатково:

    організовується взаємодія з офіцерами зв’язку Чорноморського флоту Російської Федерації на підставі Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації від 26 листопада 2010 року про взаємодію при проведенні інспекційних заходів у місцях дислокації військових формувань Чорноморського флоту Російської Федерації на території України( 643_378 ) за Договором про звичайні збройні сили в Європі від 19 листопада 1990 року, Віденським документом 1999 року переговорів з заходів зміцнення довіри і безпеки та Договором з відкритого неба від 24 березня 1992 року;

    уточнюється План взаємодії на підставі зазначеної вище Угоди ( 643_378 ), який затверджується начальником УВ ГШ ЗС України.

    4.3. Основні заходи в УВ ГШ ЗС України та ЦЗРД (гзрд) щодо підготовки ПВВ:

    організовується взаємодія з відповідними структурними підрозділами Державної прикордонної служби України та Міністерства доходів і зборів України, Держспецзв’язку та комендатурою аеропортів;

    організовується взаємодія з авіадиспетчерською службою аеропорту (аеродрому) та аеродромно-технічного забезпечення;

  79. організовується взаємодія зі службою безпеки аеропорту;
  80. у разі прибуття ІІГ власним військово-транспортним літаком організовується безперешкодний пропуск представників ГС з необхідними автотранспортними засобами до літака з ІІГ на військовий сектор аеродрому;

    готуються приміщення для проведення передінспекційного брифінгу та перевірки інспекційного обладнання;

    уточнюється порядок зв’язку з посольствами іноземних держав, представники яких беруть участь в інспекції;

    організовується взаємодія з представниками Держспецзв’язку, які здійснюють перевірку інспекційного обладнання, та координується їх доставка до ПВВ або в місце проведення інспекції;

    перевіряється готовність автотранспорту для доставки IIГ від ПВВ (міста Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Дніпропетровськ, Харків) до місця інспекції;

  81. за необхідності бронюються номери в готелі.
  82. У разі прибуття ІІГ власним військово-транспортним літаком готуються: метеорологічна довідка, програма перебування екіпажу ІІГ в Україні з фінансовими розрахунками (кошторисом), дозвіл на проліт літака над територією України, заявки на виділення автотранспорту, харчування та розташування екіпажу літака у готелі.

    При використанні військово-транспортного вертольота ПС або СВ ЗС України уточнюється його бортовий номер та прізвище командира (екіпаж вертольота має бути забезпечений коштами на проживання та харчування), перевіряється готовність формалізованих списків особового складу, який перевозиться на вертольоті (6 примірників з відбитками гербової печатки УВ ГШ ЗС України).

    4.4. Не пізніше ніж за чотири години до прибуття ІІГ проводиться інструктивне заняття з ГС та перевіряється її готовність до супроводження ІІГ.

    Під час інструктивного заняття:

    уточнюються організаційні питання супроводження, у тому числі щодо взаємодії між ГС та робочою групою;

    перевіряється готовність форми одягу, матеріально-технічного забезпечення, у тому числі прапорців держав, представники яких беруть участь в інспекції;

    перевіряється наявність доповідей про виконання заходів, визначених у телеграмі військам (силам), яка підписується першим заступником (заступником) начальника ГШ ЗС України;

  83. перевіряється наявність документації та виконання підготовчих заходів.
  84. У завданнях ГС увага загострюється на:

    забороні ІІГ збору інформації, яка виходить за рамки дії ДЗЗСЄ ( 994_314 ) та ВД-2011 (зокрема, підрахунку колісної техніки, вивченні інфраструктури військової частини тощо. У разі виявлення таких випадків керівнику підгрупи необхідно зробити зауваження інспектору та доповісти керівнику ГС);

  85. недопущенні фіксування заводських номерів ОВТ (можливе лише надання бортових номерів);
  86. позиції України стосовно "чутливих" пунктів (якщо становлять державну таємницю — не дозволяти їхнє інспектування. Оголошувати ІІГ "чутливі" пункти, які не мають ОВТ та бойових броньованих машин на базі тих, які обмежуються ДЗЗСЄ( 994_314 ));

    недопущенні використання ІІГ неперевіреного (незаявленого) інспекційного обладнання під час інспектування;

  87. спірних питаннях (рішення приймаються керівником ГС, точні відповіді не надаються);
  88. порядку фотографування ОВТ, особливо бойових броньованих машин на базі тих, які обмежуються ДЗЗСЄ( 994_314 ) (ракурс визначає супроводжуючий. Не дозволяються панорамні знімки);

  89. необхідності слідкувати, щоб кожний представник ІІГ був під наглядом ГС;
  90. необхідності першим заходити до сховищ та боксів старшим підгруп супроводження;
  91. наданні достовірних та своєчасних доповідей про стан  інспекції;
  92. спілкуванні з іноземцями (кожен член ГС може висловлювати своє бачення різних проблем, але не висловлювати це бачення як офіційну позицію держави);

    інших організаційних питаннях.

    4.5. Після інструктивного заняття та інструктажу начальником УВ ГШ ЗС України (заступником начальника УВ ГШ ЗС України, начальником ЦЗРД) ГС відбуває до ПВВ. При прибутті ГС до ПВВ:

    інформується черговий УВ ГШ ЗС України (ЦЗРД) про прибуття до ПВВ;

    уточнюється виконання заходів щодо готовності ПВВ до прийому ІІГ, зокрема, налагоджується взаємодія з представниками митниці та Державної прикордонної служби України (прикордонного загону) стосовно прискореного проходження процедур в ПВВ та аеропорту;

  93. перевіряється наявність представників Держспецзв’язку та  лікаря;
  94. деталізуються завдання щодо супроводження;
  95. перевіряється готовність з питань тилового забезпечення, у першу чергу, місце проведення брифінгу та перевірки інспекційного обладнання.

    4.6. Командування (штаби) видів ЗС України, армійських корпусів, повітряних командувань, а також структурні підрозділи МО та ЗС України після отримання розпорядження (телеграми) щодо організації підготовки та проведення інспекційних заходів на території України:

    здійснюють оповіщення підпорядкованих військових частин ВВНЗ, установ та організацій, а також відповідних підрозділів ВСП ЗС України та військової контррозвідки СБУ про час прибуття (вибуття) ІІГ та її склад;

    дають команди старшим усіх ОМ на підготовку необхідних матеріалів для проведення брифінгів з обов’язковим розглядом зазначених матеріалів експертними комісіями військових частин, де буде здійснюватися інспекція;

  96. організують створення робочої групи, яка сприяє проведенню супроводження ІІГ;
  97. уточнюють маршрути і засоби доставки ІІГ та ГС до можливих місць проведення інспекційних заходів;
  98. визначають та забезпечують необхідні засоби зв’язку для проведення інспекційних заходів у межах ОМ;
  99. організують взаємодію з підрозділами ВСП ЗС України щодо здійснення заходів з протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ на території військових частин, ВВНЗ, установ та організацій та місць занять поза пунктами постійної дислокації.

    4.7. У Військово-медичному департаменті МО України (через начальників Військово-медичних клінічних центрів зони відповідальності), армійських корпусах, повітряних командуваннях, з’єднаннях та військових частинах:

    створюється мобільна медична група у складі: військовий лікар, водій-санітар, санітарний автомобіль — та виділяються необхідні медичні матеріали для надання невідкладної медичної допомоги;

    особовому складу групи видаються посвідчення про відрядження та документи на отримання пально-мастильних матеріалів;

    відповідно до отриманої заявки забезпечується своєчасне прибуття мобільної медичної групи до ПВВ або пункту перетину Державного кордону України.

    4.8. Заходи, що проводяться в день прибуття ІІГ до ПВВ та оголошення місця інспекції:

    4.8.1. ГС від УВ ГШ ЗС України, ЦЗРД (гзрд):

  100. прибуває до ПВВ не пізніше ніж за годину до розрахункового часу прибуття ІІГ;
  101. у взаємодії з представниками Державної прикордонної служби України та митниці проводить в’їзні процедури та фіксує час прибуття ІІГ до держави;

  102. уточнює з ІІГ інформацію щодо формату повідомлення про намір проведення інспекції;
  103. отримує від ІІГ офіційне повідомлення про визначене місце інспекції;
  104. негайно передає черговому УВ ГШ ЗС України, ЦЗРД інформацію про визначене місце інспекції. Черговий УВ ГШ ЗС України, ЦЗРД передає цю інформацію згідно з вимогами Інструкції чергового УВ ГШ ЗС України, ЦЗРД;

    у разі прибуття ІІГ власним військово-транспортним літаком  узгоджує порядок роботи з авіадиспетчерською службою аеропорту (аеродрому) прибуття, організовує розміщення та супроводження екіпажу в ПВВ;

    у разі прибуття ІІГ автомобільним транспортом організовує зустріч у пункті перетину Державного кордону України;

  105. організовує перевірку (огляд) інспекційного обладнання представником Держспецзв’язку;
  106. визначає порядок використання ІІГ інспекційного обладнання (фото-, відео-, аудіоапаратури, біноклів, приладів нічного бачення тощо) у місцях проведення інспекції та у разі необхідності зберігання та охорону на час інспекції (в контейнері, що опечатується) інспекційного обладнання, що не було схвалено при перевірці (огляді);

  107. узгоджує з керівником ІІГ порядок проведення інспекційного заходу;
  108. організовує (у разі запиту) зв’язок з посольством;
  109. при необхідності призначає зі свого складу передову групу, яка відбуває до місця інспекції з метою перевірки його готовності;

    організовує доставку ІІГ від ПВВ до місця інспекції. Керівник ГС визначає місця зупинок та швидкість руху, виходячи з вимог безпеки руху, вiдстанi до місця iнспекцiї та розрахункового часу доставки до нього IIГ.

    4.8.2. Оперативний черговий Головного командного центру ЗС України (далі — ГКЦ ЗС України):

    отримує від чергового УВ ГШ ЗС України iнформацiю щодо визначеного місця або району інспекції, орiєнтовний час прибуття ІІГ та ГС, запиту вiд IIГ на використання у ходi iнспекцiї вертольота;

    доводить отриману інформацію до оперативних чергових (чергових) командувань видів ЗС України, Тилу, Озброєння, ГУОЗ та ГУ ВСП ЗС України.

    4.8.3. Оперативні чергові (чергові) командувань видів ЗС України, Тилу, Озброєння, ГУОЗ та ГУ ВСП ЗС України доводять інформацію до оперативних чергових (чергових) штабів армійських корпусів, повітряних командувань, частин безпосереднього підпорядкування про визначене місце або район інспекції та орiєнтовний час прибуття ІІГ та ГС.

    4.8.4. Штаби армійських корпусів, повітряних командувань:

    сповіщають визначені для інспектування підпорядковані військові частини (підрозділи) про конкретний час прибуття до них ІІГ та початок роботи;

  110. визначають командирам військових частин, що інспектуються, час готовності до проведення брифінгів;
  111. дають команди щодо уточнення у військових частинах, які інспектуються, кількості ОВТ за типами, що підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ), ВД-2011 та ДУ;

    для участі у брифінгах направляють своїх представників з уточненими даними про кількість зазначених ОВТ, взаємодіють з підрозділами ВСП ЗС України;

  112. забезпечують своєчасну доставку передової групи до місця інспекції.
  113. 4.8.5. Штаби військових частин, керівники ВВНЗ, установ та організацій:

    сповіщають підрозділи, а також відповідні структури військової контррозвідки СБУ про конкретний час прибуття до них ІІГ та початок роботи;

  114. визначають "чутливi" пункти, доступ ІІГ до яких може бути затримано, обмежено або заборонено;
  115. уточнюють кількість та місця розміщення ОВТ за типами, що підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ), а також наявність та місця розміщення бронетранспортерів-подібних (далі — БТР-подібних) та бойових машин піхоти-подібних (далі — БМП-подібних), які не включені в Протокол про існуючі типи ОВТ;

  116. готують місця проведення брифінгів, розміщення та харчування ІІГ та ГС;
  117. спільно з представниками підрозділів ВСП ЗС України уточнюють маршрути доставки ІІГ та ГС до місць інспектування та у зворотному напрямку, у тому числі маршрути руху ІІГ по території військової частини;

    уточнюють заходи щодо протидії диверсіям і терористичним актам стосовно членів ІІГ під час їхнього переміщення у пунктах постійної дислокації та у місцях навчань;

    вживають необхідних заходів щодо охорони державної таємниці та службової інформації під час перебування ІІГ на території військових частин, ВВНЗ, установ або організацій.

    V. Супроводження ІІГ при проведенні інспекцій за ДЗЗСЄ( 994_314 )

    1. Загальний порядок проведення інспекції ОМ

    1.1. Iнспекцiя ОМ починається з моменту вручення ІІГ схеми ОМ. Вимоги до схеми ОМ наведені в додатку 6 до цієї Інструкції. Відповідно до пунктів 17, 18 розділу ІІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ( 994_314 ) IIГ може перебувати в ОМ не більше 48 годин.

    1.2. ІІГ, яка прибуває до ОМ, супроводжується до місця проведення брифінгу, де їй надається схема ОМ формату А4. Через час, визначений керівником ГС, проводиться презентація ОМ з поясненнями, які надаються старшим від ОМ.

    1.3. Не пiзнiше ніж через 30 хвилин після отримання схеми ОМ IIГ визначає ОК для iнспекцiї.

    1.4. Після визначення ОК для IIГ проводиться передiнспекцiйний брифінг тривалістю не більше 1 години. Зразок брифінгу наведено в додатку 7 до цієї Інструкції.

    Брифінг проводиться старшим ОК і в ньому беруть участь ІІГ, ГС, старший ОМ, командири військових частин, які входять до ОМ, але не є ОК, супроводжуючі від визначеного ОК (не більше 3 — 4 осіб).

    1.5. Для проведення брифінгу готуються:

  118. схема ОМ розміром 1,8 х 2,0 м або схема в електронному вигляді та обладнання для її демонстрації;
  119. три схеми ОМ формату А4 для ІІГ;
  120. три схеми ОМ формату А4 для ГС;
  121. таблиця наявності та розташування ОВТ, що підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ), на ОК станом на момент складання — 10 примірників;

  122. презентація старшого ОМ та брифінги старших ОК у друкованому та електронному вигляді.
  123. 1.6. Під час брифінгу визначаються:

  124. межі ОК;
  125. наявність та місця розташування ОВТ, що підпадають під дію ДЗЗСЄ, інформація про наявність ОВТ на базі БТР/БМП, які не включені в Протокол про існуючі типи ОВТ (без зазначення їх кількості та типів), в місці інспекції (на ОК і на території загального користування в межах ОМ);

    будь-які розбіжності між кiлькiстю ОВТ, які знаходяться у мiсцi інспекції на день перевірки, та повідомленою кiлькiстю з врахуванням останніх повідомлень. Якщо кiлькiсть таких ОВТ на ОК виявилась меншою, то роз’яснення включає визначення тимчасового або постійного місцезнаходження відсутніх озброєнь та військової техніки. Якщо кількість виявилась більшою, то таке роз’яснення повинно включати конкретну інформацію про вихідний пункт (місце приписки озброєння та військової техніки), час відбуття з нього, час прибуття до місця iнспекцiї та запланований строк перебування таких ОВТ в ОМ;

  126. порядок переміщення та органiзацiя зв’язку між підгрупами;
  127. правила техніки безпеки та адмiнiстративнi процедури;
  128. порядок фотографування та вiдеозйомки.
  129. 1.7. Доповідь старшого від ОК, визначеного IIГ для iнспекцiї, проводиться з використанням схеми ОМ розміром 1,8 х 2,0 м або в електронному вигляді з використанням обладнання для її демонстрації.

    1.8. Після закінчення брифінгу керівник ГС та старший від ОК розподіляють супроводжуючих за підгрупами, яких може бути не більше трьох.

    1.9. Під час інспектування інспекторам забезпечуються (з урахуванням обмежень щодо "чутливих" пунктів відповідно до пунктів 27—29 розділу VІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ( 994_314 )):

    доступ, в’їзд та можливість безперешкодного проведення iнспекцiї в межах усієї території ОМ відповідно до пунктів 23—25 розділу VІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ, за винятком районів, обмежених на схемі як таких, що належать виключно іншому ОК, який IIГ не визначила для iнспекцiї;

  130. вхід у будь-яке місце або споруду в межах ОМ, якщо розміри входу до них перевищують два метри;
  131. візуальний огляд внутрішньої частини бойової машини відповідно до пункту 32 розділу VІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ, якщо вона заявлена БТР/БМП-подiбною, з метою переконання iнспекторiв, що ця машина не може транспортувати бойове піхотне вiддiлення;

  132. можливість (за проханням) відвідати місця розміщення та харчування особового складу;
  133. огляд виведених за межі "чутливих" пунктів ОВТ, що підпадають під дію ДЗЗСЄ;
  134. право на iнспекцiю об’єктів, що закриті чохлами, та контейнерів, усі габарити яких (ширина, висота, довжина або діаметр) більше двох метрів;

    проведення фото- і відеозйомки (окрім випадків, визначених у ДЗЗСЄ) ОВТ відповідно до пунктів 34—36, 38 розділу VІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ, із завчасним погодженням керівника групи (підгрупи) супроводження. ГС взаємодіє з ІІГ у виконанні фото- і вiдеозйомки. Інспектори мають право проводити фото- і вiдеозйомку тільки з метою реєстрації присутності звичайних ОВТ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ. Дозволяється фото- і вiдеозйомка під час проведення брифінгу та підписання звіту.

    1.10. У випадках, коли у межах ОМ розмiщенi ОВТ, які не підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ), ГС зобов’язана вказати ІІГ їх розпізнавальні ознаки (габаритні розміри, шасі, зовнiшнi ознаки). При цьому дозволяється підіймати чохли до верхнього рівня шасі, здійснювати вимірювання відповідно до пункту 37 розділу VІ Протоколу про інспекції ДЗЗСЄ.

    1.11. Якщо ІІГ вирішує документально оформити неясне питання фотознімками, ГС співпрацює з IIГ у здiйсненнi вiдповiдної фотозйомки з використанням фотоапаратів, які здатні робити негайні фотознімки. У випадку, коли неясне питання не може бути вирішеним під час iнспекцiї, вiдповiднi роз’яснення та пов’язані з ним фотознімки включаються у звіт про iнспекцiю.

    1.12. Після перевірки фактичної наявності ОВТ, які підпадають під дію ДЗЗСЄ( 994_314 ), ІІГ надає ГС письмовий звіт про iнспекцiю.

    1.13. Керівник ГС зобов’язаний протягом однієї години перевірити та надати, якщо необхідно, обґрунтованi пояснення та зауваження ГС. Особлива увага під час перевірки звіту звертається на відповідність часових показників договірним зобов’язанням, кiлькiсть ОВТ по типах, зауваження, які занесені до звіту.

    За дані у звiтi відповідає керівник ГС. Кожний аркуш звіту парафується керівником ІІГ та керівником ГС. Як правило, остаточне підписання звіту проводиться у приміщенні для брифінгу.

    1.14. До завершення iнспекцiї керівник ІІГ може оголосити наступну iнспекцiю з наданням керівнику ГС письмового повідомлення про наступну інспекцію.

    Інспекція завершується з підписанням звіту про інспекцію.

    Якщо ІІГ має намір провести наступну iнспекцiю, то ГС забезпечує прибуття ІІГ на місце наступної iнспекцiї так швидко, як це можливо після завершення попередньої iнспекцiї, але не пiзнiше ніж за 9 годин. При цьому необхідно враховувати, що на підготовку наступного ОМ надається до  6 годин (якщо буде інспектуватися ОК в тому самому ОМ, то на підготовку надається 3 години).

    Після завершення iнспекцiї в ОМ, якщо не було оголошено про наступну iнспекцi

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.
    Нравится

    Это будет Вам интересно

    Россия усилила контроль в пунктах пересечения российско-украинской границы

    Государственная пограничная служба Украины обращает внимание граждан Украины, которые намерены пересекать российско-украинскую границу, на то, что органами пограничного контроля Пограничной службы ...

    виданої ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАЗІНВЕСТ», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу за нерегульованим тарифом, виданої ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАЗІНВЕСТ»

    висунутих Партією Пенсіонерів України, в одномандатних виборчих округах, Центральна виборча комісія

    Про реєстрацію кандидатів у народні депутати України, висунутих Партією Пенсіонерів України, в одномандатних виборчих округах До Центральної виборчої комісії надійшли заяви Партії Пенсіонерів України та інші документи щодо реєстрації кандидатів у народні депутати України, висунутих 5 серпня 2012 року на XI з’їзді цієї партії, в одномандатних виборчих округах.

    Про колегію Міністерства молоді та спорту України, Міністерство молоді та спорту України

    Про колегію Міністерства молоді та спорту України Відповідно до пункту 11 Положення про Міністерство молоді та спорту України( 390/2013 ), затвердженого Указом Президента України від 24 липня 2013 року № 390, Указу Президента України від 31 грудня 2005 року № 1902( 1902/2005 ) "Про колегію міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади", постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року № 1569( 1569-2003-п ) "Про затвердження Типового положення про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації" та з метою колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності Міністерства молоді та спорту України НАКАЗУЮ:

    Об адвокате
    Этот портал просто отпад. Благодарю. Чрезвычайно полезный и удобный портал.

    Да, тут много нужной информации.
    Рекомендовано Адвокатом
    Телефон семейных адвокатов
    Статьи о семейном праве
    Стягнення заборгованості через суд

    Стягнення заборгованості через суд Часто стягнення заборгованості з боржника буде можливим здійснити лише після того, як було розглянуто та задоволено судом ...

    Розірвання шлюбу із засудженим, або ув'язненим

    Розірвання шлюбу із засудженим, або ув'язненим Сьогодні можна ініціювати «розділ» шлюбу з ув'язненим в суді, РАЦСі, якщо не мається спільних дітей.

    Консультации Адвоката
    Новости Семейного права
    Утверждена программа празднования Нового года ...

    Утверждена программа празднования Нового года в Киеве Мэр Киева Виталий Кличко утвердил программу празднования Нового года в столице. Об этом говорится в сообщении пресс-служба Киевской городской государственной администрации.

    Очільники вищих органів судової влади звернулися ...

    Очільники вищих органів судової влади звернулися до  Президента України та Голови Верховної Ради України У зв’язку із підготовкою внесення змін до бюджетного законодавства, в яких передбачається зарахування коштів від надходження судового збору до загального фонду державного бюджету, чим повністю ...

    Обладателем Кубка «Фемиды» стала команда Оболонского ..

    Обладателем Кубка «Фемиды» стала команда Оболонского райсуда г.Киева 13 декабря с. г. в преддверии Дня работников суда на территории учебно-тренировочной базы ФК «Динамо» состоялись финальные матчи и торжественное закрытие V турнира по мини-футболу среди команд судебных учреждений за Кубок «Фемиды». Турнир проводится под патронатом Совета судей Украины и Государственной судебной администрации (ГСА) Украины.

    77622d60ce9d54ae9fda0d258266067b