У гарячу пору застосовують «холодний ресайклінг»
Одною з найбільш пошкоджених та незручних для автомобілістів до останнього часу залишалася автомобільна дорога державного значення Н-11 Дніпропетровськ—Миколаїв. Особливо на під’їздах до таких райцентрів, як Новий Буг та Казанка. Загальна протяжність усієї траси становить майже 140 кілометрів, дорога займає важливе значення в транспортній системі держави, сприяє розвитку багатьох регіонів України та забезпечує автотранспортні зв’язки західних, центральних та східних областей України з портами Одеси, Південного, Миколаєва та Херсона.
Цією трасою здійснюється перевезення продукції великотоннажними транспортними засобами. Особливо активним є літньо-осінній період, коли по цьому напрямку рухається транспорт, навантажений фруктово-овочевою та зерновою продукцією, вантажопідйомність якого сягає до 60—70 тонн. Інтенсивність руху транспортних засобів автошляхом в такі часи може становити від п’яти до майже 18 тисяч автомобілів на добу.
Реконструкція автодороги Миколаїв—Новий Буг та Новий Буг—Казанка (частина дороги державного значення) розпочалась у 1982 році і завершилася в 1990-х роках. За всі роки, у зв’язку з нестачею належного фінансування, на цій дорозі виконувався лише поточний та ямковий ремонт. Згідно з дорученням Президента України за результатами робочої поїздки до Миколаївської області було опрацьовано питання проведення ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпропетровськ—Миколаїв (через Кривий Ріг) на території Миколаївської області.
Ремонт траси здійснюють за новітньою технологією. Фото надане Держслужбою автомобільних доріг у Миколаївській області
Службою автомобільних доріг у Миколаївській області, за результатами обстеження дороги, після осінньо-зимової експлуатації 2012—2013 років, встановлено потребу в капітальному та поточному ремонті 77,5 кілометра, орієнтовною вартістю 450 мільйонів гривень.
Враховуючи наявне фінансування дорожніх робіт у цьому році, передбачено виконання робіт на першочерговій ділянці дороги протяжністю понад 6 кілометрів, яка втратила несучу здатність дорожнього покриття, що негативно впливає на безпеку руху транспорту.
Ремонт здійснюється за допомогою нової технології «холодного ресайклінгу». Ця технологія передбачає регенерацію (відновлення) існуючої конструкції дорожнього покриття з використанням сучасної дорожньої техніки (ресайклер) з додаванням кам’яних матеріалів і комплексного в’яжучого з наступним профілюванням та ущільненням.
Згідно з проектно-кошторисною документацією передбачається влаштування нижнього шару з асфальтобетону та верхнього шару з ЩМА-20 (щебенево-мастильний асфальтобетон). Також передбачені роботи з приведення в належний стан ділянки шляху та елементів безпеки руху.
На об’єкті підрядною організацією ПП «Дорлідер» виконані такі види робіт, як підготовчі роботи з ямкового ремонту із заміною основи; регенерація методом «холодного ресайклінгу» однією смугою руху протяжністю 4,6 кілометра; роботи з влаштування вирівнюючого шару однією смугою руху протяжністю 1,6 кілометра; роботи з влаштування нижнього шару покриття однією смугою руху протяжністю 1,3 кілометра; виконані роботи з укріплення узбіч впродовж однієї смуги руху протяжністю шість кілометрів.