За версту відчують

    За версту відчують

    Порушників швидкісного режиму ДАІ хоче виховувати словом, «Бутоном» і «Гарпуном»

    Державну автомобільну інспекцію МВС України і Укртрансінспекцію Міністерства інфраструктури України продовжує непокоїти стан дотримання правил безпеки дорожнього руху у сфері пасажирських перевезень автомобільним транспортом, заявили в ході брифінгу в ДДАІ представники обох відомств. І справді, за вісім місяців по країні вже зареєстровано 978 дорожньо-транспортних пригод з потерпілими за участю пасажирських автобусів. При цьому загинуло 198 людей, ще 1786 осіб отримали травми різного ступеня тяжкості. Безпосередньо з вини водіїв автобусів трапилося 314 таких ДТП, в яких було смертельно травмовано 62 людини.

    За словами т. в. о. начальника ДДАІ МВС України Володимира Резнікова, основними причинами аварій за участю пасажирського транспорту є порушення водіями правил маневрування (майже 40% від усіх ДТП), недотримання безпечної дистанції при пересуванні автошляхами (понад 20%), перевищення швидкості руху та порушення правил проїзду перехресть. Певна річ, кожна дорожньо-транспортна пригода за участю автобусів вирізняється великою кількістю потерпілих.

    З метою посилення державного контролю за безпекою пасажирських перевезень і дотримання всіма причетними до цієї сфери послуг вимог чинного законодавства Державтоінспекція періодично проводить комплексні профілактичні заходи. Скажімо, в травні — червні проводився загальнодержавний місячник безпеки дорожнього руху «Автобус-2012», упродовж якого понад 600 сформованих разом з Державтоінспекцією з безпеки на автомобільному транспорті мобільних груп відслідковували ситуацію на автошляхах і перевіряли підприємства, що займаються перевезенням пасажирів. Подібні заходи обидва відомства повторили і в серпні. Можете собі уявити: протягом місяця виявлено 1800 фактів надання таких послуг без оформлення перевізниками відповідних документів, а в 116 випадках автобусами керували водії в нетверезому стані…

    В принципі, така підвищена увага до цієї сфери, що називається, спрацьовує: ситуація з автобусними перевезеннями дещо покращилася. Але не настільки, щоб можна було заспокоїтися. Тому, починаючи з 1 жовтня, ДАІ МВС України, знову ж таки разом із Держтрансінспекцією, спробують ще раз «достукатися» до свідомості тих, хто береться перевозити людей. Наголос робиться на профілактиці правопорушень у цій сфері, для чого інспектори з безпеки руху вже почали відвідувати з лекціями і бесідами автопідприємства різних форм власності. Однак умовляти дотримуватися правил безпеки перевізників будуть не більш як тиждень, після чого почнуться жорсткі перевірки на автошляхах, коли «умовляти» будуть здебільшого репресивними методами.

    Зараз важко сказати, скількох водіїв великих і малих автобусів усе-таки вдасться переконати суворо дотримуватися правил безпеки перевезення пасажирів. Адже йдеться про такі прописні істини, що знайти якісь нові методи, аби переумити дорослих людей, досить проблематично. Може, справді, нещадно, а головне, невідворотно карати винуватців так, щоб іншим була наука? Це так, до слова. Державтоінспекція великі надії покладає на нові електронні засоби контролю за дотриманням правил дорожнього руху. Приміром, на таку собі систему «Гарпун», яка в комплектації з приладами «ТруКам» чи відомим усім «Візиром» здатна вимірювати швидкість можливого автомобіля-порушника за принципово новою методологією точкового лазерного променя, а потім передати детальну «картинку» на стаціонарний пост ДАІ чи патрульний автомобіль.

    Володимир Резніков зазначив, що таке обладнання буде періодично встановлюватися в місцях найбільшої концентрації дорожньо-транспортних пригод у спеціальних антивандальних боксах. Залежно від ситуації «Гарпун» на розсуд автоінспекторів зможе контролювати різні, найбільш проблемні у певний час доби ділянки автошляху. Натомість до кінця року, а то й раніше Державтоінспекція припинить використовувати прилади типу «Беркут», «Іскра» та «Радіс», що хоча й визначають швидкість транспортних засобів, але не мають функцій точної фото- чи відеофіксації порушення.

    Більше того, стражі порядку на вітчизняних дорогах мають намір взяти на озброєння прилад, що дає змогу на відстані кількох сотень метрів виявляти нетверезих водіїв чи пасажирів у салоні автомобіля, що наближається. «У наших російських колег є такий спеціальний пристрій, що називається «Бутон», який приблизно за 300 метрів сигналізує працівникам Державтоінспекції про те, що хтось за кермом чи поряд вживав алкоголь», — розповів полковник Резніков. Упродовж двох тижнів він має намір доповісти міністру внутрішніх справ про досвід використання цього приладу в Росії, після чого, найімовірніше його в порядку експерименту спробують випробувати і на наших теренах. Знову ж таки, важко сказати, що з того вийде, але якщо апарат справді підтвердить свій фантастичний «нюх» на алкоголь, його сертифікують в Україні і придбають для Державтоінспекції.

    ОКРЕМА ДУМКА

    Василь ТУГЛУК, редактор відділу журналістських розслідувань

    Безпека дорожнього руху і боротьба з його порушниками — річ, безумовно, важлива, оскільки за цим досить часто стоїть життя людей і їх здоров’я. Однак проблема ця комплексна і вирішити її лише зусиллями Державтоінспекції просто нереально. Передусім її розв’язання залежить від дисциплінованості і культури тих, хто за кермом автомобіля. А звідки цим якостям взятися, коли водії мають можливість спостерігати, як, приміром, по зустрічній, вискочивши з потоку авто, пре мерс з номерами Верховної Ради або просто vip-класу, власник якого вважає, що йому все дозволено. Коли в Києві на вулицях, що прилягають до парламенту, Кабміну, Адміністрації глави держави від даішників в очах рябить, а на проблемних в години пік перехрестях їх «вдень з вогнем» не знайдеш. Як наслідок, починають нахабніти інші водії і з подивом бачиш, як вслід за крутою бехою на зустрічну випихаються звичайні покоцані лушпайки — «чудо» російського чи вітчизняного автопрому.

    Свою «посильну» частку у збільшення чисельності ДТП вносять і дорожні служби, оскільки шляхи, особливо місцевого значення, можна використовувати хіба що як танкодроми.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.
    Нравится

    Это будет Вам интересно

    Про тимчасове зупинення дії спеціальної санкції, що застосована до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

    Про тимчасове зупинення дії спеціальної санкції, що застосована до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України Відповідно до Положення про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"( z0260-00 ), затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.04.2000 № 52, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2000 за № 260/4481, ураховуючи вжиття суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності України практичних заходів, що гарантують виконання Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"( 959-12 ) і пов'язаних з ним законів, та на підставі матеріалів приватного акціонерного товариства "Костопільський завод скловиробів" вих. від 11.10.2013 № 18/843, вх. від 14.10.2013 № 12/102349-13, вих. від 05.11.2013 № 18/826, вх. від 06.11.2013 № 12/110460-13, вих. від 05.11.2013 № 18/526, вх. від 06.11.2013 № 12/110460-13 НАКАЗУЮ:

    Жодну державну програму не закриють

    Проект державного бюджету на 2013 рік передбачає продовження реалізації державних програм, які розпочаті за останні два роки. На цьому наголосив Премєр-міністр Микола Азаров під час зустрічі ...

    Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 і від 9 жовтня 2006 р. № 1404, Кабінет Міністрів України

    Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 і від 9 жовтня 2006 р. № 1404 Кабінет Міністрів України постановляє:

    Столична Державтоінспекція підсумувала результати місячника безпеки руху

    З метою профілактики аварійності на території міста Києва з боку автоперевізників, а також посилення контролю за безпекою пасажирських перевезень, працівники ДАІ в рамках Місячника безпеки дорожнього ...

    Об адвокате - устами Клиентов

    Привет!

    Рекомендовано Адвокатом
    Телефон семейных адвокатов
    Статьи о семейном праве
    Стягнення заборгованості через суд

    Стягнення заборгованості через суд Часто стягнення заборгованості з боржника буде можливим здійснити лише після того, як було розглянуто та задоволено судом ...

    Розірвання шлюбу із засудженим, або ув'язненим

    Розірвання шлюбу із засудженим, або ув'язненим Сьогодні можна ініціювати «розділ» шлюбу з ув'язненим в суді, РАЦСі, якщо не мається спільних дітей.

    Консультации Адвоката
    Новости Семейного права
    Утверждена программа празднования Нового года ...

    Утверждена программа празднования Нового года в Киеве Мэр Киева Виталий Кличко утвердил программу празднования Нового года в столице. Об этом говорится в сообщении пресс-служба Киевской городской государственной администрации.

    Очільники вищих органів судової влади звернулися ...

    Очільники вищих органів судової влади звернулися до  Президента України та Голови Верховної Ради України У зв’язку із підготовкою внесення змін до бюджетного законодавства, в яких передбачається зарахування коштів від надходження судового збору до загального фонду державного бюджету, чим повністю ...

    Обладателем Кубка «Фемиды» стала команда Оболонского ..

    Обладателем Кубка «Фемиды» стала команда Оболонского райсуда г.Киева 13 декабря с. г. в преддверии Дня работников суда на территории учебно-тренировочной базы ФК «Динамо» состоялись финальные матчи и торжественное закрытие V турнира по мини-футболу среди команд судебных учреждений за Кубок «Фемиды». Турнир проводится под патронатом Совета судей Украины и Государственной судебной администрации (ГСА) Украины.

    77622d60ce9d54ae9fda0d258266067b